Bizi Kim Durdurabilir ki !

18 1 3
                                    

Herkes merhaba !

Spor yapıldı ✔️
duş alındı✔️
Son öğün yenildi ✔️

Spor yapmadan önce hiç enerjim yoktu. Böyle yatsam uyuyacak gibiydim. Jöle kıvamını almıştım. Sonra dedim ki? Az yapmak hiç yapmamaktan iyidir. Ama yine de bir saat falan sporumu yaptım.
Enerjim yerine geldi. Bir de spordan sonra bir mutluluk hormonu salgılanıyor sanırım.  Yoksa ruh halimin bir açıklaması olamaz!

Sabah kahvaltısında biraz meyveli karışık bir şeyler yedim.
Yumurta
Mandalina
Havuç
Peynir
Badem
İncir

Badem ve incir olmazsa olmaz zaten. Kırmızı çizgim.

Bu arada bir meseleye açıklık getirmek istiyorum. Sizce de yumurta harika bir şey değil mi?
Yani bir kere içimde yok yok!!!
Bir sürü vitamin var, yağ var, protein var. Tok tutuyor. Çeşit çeşit de tüketilebiliyor. An itibari ile yumurtayı yılın yiyeceği ilan ediyorum. 👏👏👏
Küçük mucizevi bir kapsül gibi. Faydası  saymakla bitmez. Yani tabi her şey de olduğu gibi onunda ne kadar tüketildiği önemli. Kolestrol vb rahatsızlıkları olanlarda kontrollü tüketilmesi gerekiyor ama her şey de öyle değil mi zaten?
Sağlıklı diye bes kilo muz yiyemezsin sonuçta. Ne kadar sağlıklı olursa olsun ölçülü tüketmek gerekiyor.
Yine de yumurta benim için mucizevi ve olmazsa olmaz bir yiyecek.
İki bütün yumurta yediğimde açlığın önüne baya baya geçiyor.
Yani tüketin tükettirin! 🥚🍳

Sizce sağlıklı harika besin ne?

Yumurtayı bir kenara koyalım. Günümü rapor etmeye devam edeyim.
Kahvaltıdan bir bir buçuk saat sonra da spor yaptım. Bir saat falan sürdü. Ardından duş, kişisel bakım zımbırtıları derken son öğün vaktime geldim.
Sözde yemek yapacaktım. Ama üşendim. 

Tarhana çorbası
Haşlanmış nohut
Yanına da muzlu, kakaolu, narlı bir yulaf lapası hazırlayıp yedim.
 
Ay böyle söyleyince baya yemişim. Demek ki o yüzden baya da tok hissediyorum.
Evet kalori saymadım sadece öğünlerim de protein kaynağı olsun yeter kafasına girmiş durumdayım. Kalori sayamayacağıma karar verdim.

Yanlış hatırlamıyorsam haşlanmış nohut protein kaynağıydı, tabi bir de yulaf var. Gayet yeterliydi. Tıka basa doydum zaten. Günüm böyle geçti. Şu ara tek sıkıntım ders çalışmayı oturtmak. Onunda üstesinden geleceğime inanıyorum.

Pazartesiyi tartı ve ölçü günü ilan ettim. Uzun zamandır tartıya çıkmıyorum. Ölçülerimi de merak ediyorum. Saha yolun başında olsam da bir iki santimlik değişme görürsem muhtemelen motive olacağım.

Bak yine yediklerim ağzıma gelecek gibi oluyor. Psikolojik mi diye düşünmeye başladım! Yediğim bir şey de dokunuyor olabilir. Hatta acaba son zamanlarda yulaf yiyorum. O dokunuyor olabilir mi? Ama tam mideye oturacak bir şey değil mi sizce de ? Dün de midem kötü oldu. Hatta dün doğru düzgün bir şey yiyemedim bile. Durup durup kendimi kusacakmış gibi hissedip durdum.
Doktora gitmek istemiyorum 😰
Kendiliğinden geçmişti ve yıllardır da yoktu. Şimdi şuan geri gelmesinin bir sebebi olmalı.
Doktora gitsem de reflüm oldugunu söyleyip hap yazıp gönderecek. Hap kullanmak istemiyorum açıkçası. Karşı değilim ama önce  gözlemleyerek sorunun nedenini bulmak istiyorum.
Sonra kendi yöntemlerimi deneyip başarısız olursam en son çare doktora gitmeyi düşünüyorum.
Ama bir iğrenç bir şey! Katlanılamaz 🤢

Tamam tadımız kaçmasın!
Sakinim💆

If' i tekrar hayatıma sokma çabalarım devam ediyor. Açıkçası cok da iyi geliyor. Midem dinlenmiş oluyor! Kendimi daha iyi hissediyorum. Açlık süresini uzatmayı düşünüyorum. Normalde 14 16 saat arası bir şey oluyor. Ama 18 20 saatlik yapmak istiyorum.
Sabah kahvaltımı olabildiğince ötelemeye çalışacağım. Son öğünümü de erkene çekip süreyi uzatmayı deneyeceğim. Ama yavaş yavaş! Her şeyi bir anda yapamam. Kahvaltıyı on birde yapsam son öğünümü de iki üç civarında yesem galiba mükemmel olacak.

Zaman çok hızlı geçiyor. Daha dün başlamıştık haftaya ama perşembeye geldik bile. Hayret verici bir şey. Zaten ne olduğunu anlamadan 2023 te bitti. Resmen bir yıl su gibi akıp gitti. Zamanı yakalamaya çalışmak yerine sürekli birşeyler yaparak zamanı doldurmak gerekiyormuş. Yoksa ellerinden akıp gidiyor ve ne olduğunu anlamadan koca bir hiçlikle başbaşa kalıyorsun.
O yüzden hem her an ölebilirmişim gibi hemde uzun bir ömrüm olacakmış gibi yaşamaya çalışacağım. Ne dünden ve şimdiden pişman olmadan yasamanın tek yolu bu gibi.

Bu arada bu hafta film izleyecektim. Ama ne izlesem bilemedim. Bana film önerir misiniz? Romantik filmleri pek sevmiyorum. Korku, gerilim olursa güzel olur. Çoğunu izledim gerçi ama belki izlediğim vardır. Hatta anime animasyonda çok seviyorum. Anime ya d animasyon da önerebilirsiniz🤗

Bir de kitap!!! Kitaba başlayacağım ama okuyacak kitap bulamadım. Kitap konusunda cinayet romanlarını klasikleri falan sevsem de farklı tür kitaplara son zamanlarda çok açığım.
En sevdiğiniz kitap ne?
Önerilere açığım🤗🤗🤗🤗

Umarım iyisinizdir. Bu bölüm bu kadardı. Gelecek bölümde görüşmek üzere

Sağlıklı ve Mutlu kalın 🌹

SağlıklıbirkisilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin