Aşklarım selammm🍓
Çilekli bir selam veriyoruz çünkü bu bölümde çilek eksik olmayacak. 😍 hikayeyi çok sevdiniz tabi bizde öyle. İnstagram'dan bu akşam belki bir soru cevap yaparız İnstagrama bekliyoruz 🍓✨️
İnstagram'da delisidoluu ve ev_cini_miri yazarak bize ulaşabilirsiniz.🌸
Çilek adama karşı aldığımız mücadele kararının bize bazı faydaları olmuştu. Bunlardan ilki her gün çok çılgın bir şekilde ders çalışıyor olduğumuzdu. Ders dediysem öyle sıkıcı bir olaydan bahsetmiyorum. Gerçekten sıkılacağıma inanıyordum ama çok eğleniyorduk. Tabi zararı da olmadı desem yalan atmış olurdum. Bir kere sürekli kavga haline girebiliyorduk. Özellikle Vedat ve Efsun birbirlerine bazen o kadar ciddi davranıyorlardı ki aradaki cızırtılı gerilimi hissetmemek elde değildi. Eh, bende pek normal sayılmazdım. Ani çıkışlarım insanları ürkütüyordu. Biz üç yamyamın yanında yanan elbette Ceyhun oluyordu.
Ceyhun, benim çilekli sütüm. Biz kavga ederken usulca bir köşeye geçip gitarıyla şarkılar mırıldanıyordu.
Doğru duydunuz gitarla!O itiraftan sonra herkes birbiriyle biraz daha samimi olmuştu!
Mesela Efsun dayanamayıp gür sesiyle bağıra çağıra şarkıya eşlik ediyor Vedat'ı ve yaptıkları ilginç kavgaları unutuyordu. Vedat'sa umursamaz tavrına geri dönüyor başını bir test kitabına gömüyordu. Yine o günlerden birindeydik. Arkadaşlarımı kendi evimde görmek beni çok mutlu ediyordu. Görünen o ki annem de çok seviniyordu. Dakika başı kapımızda beliriyor, meyve tabakları, börekler çörekler hazırlayıp gülücükler saçıyordu.
"Zehracığım bak size ne yaptım?"
Annem yine kapıda belirdiği sırada Vedat çok önemli bir integral sorusu anlatıyordu. Hepimiz o kadar konsantre olmuştuk ki annemin sesiyle yerimizden sıçradık.
"Ödümüzü kopardın anne!"
"Yavrum niye ödünüz koptu? Ay ayrıca niye yere uzandınız beliniz kopar kızım! Sen nasıl ev sahibisin, hem böööylee gömmüşsünüz kafanızı neye bakıyorsunuz?"
Vedat'ın suratındaki ifadeyi görünce çılgınlar gibi gülmeye başladım. Ders çalışırken taktığı gözlük burnunun üstüne düşmüş, saçları karmakarışık, sorunun ağırlığıyla kıpkırmızı kesilmiş bir de üstüne annemin saniyede yüz kelime konuşma yeteneğine maruz kalmıştı.
"Anne çocuğu korkuttun!"
"Vedat iyi misin canım? Seni korkutmak istemedim. Ben bizim deliye kızıyorum ya neyse... Hadi siz yiyin de büyüyün aç kalmayın." Sonra Vedat ve Ceyhun'a sevimli sevimli gülümseyip "Gerçi sizin boyların da maşallahı var, siz durun durduğunuz yerde...:
"Ay anne Allah aşkına hormonlar diline mi vurdu ya?"
"Tamam tamam susuyorum ama napayım sıkıldım, baban da nöbetçi bari derse ara verince gelin de iki çift laf edelim." Annemin yanımızdan gitmek gibi bir niyeti olmadığını anlayınca ayağa kalkarak kapıya bir tekme attım. Ve küçük bir gıcırdamayla kapandı.
"Tıpkı annene benziyorsun," dedi Ceyhun gözlerinin içi gülerek. Kahverengi iri gözleri... Arabeske bağlayıp bir şiir yazmasını bilirdim de ben neyse..
"Keşke benzemese," dedi Vedat burnunu kırıştırırken.
"Yuh be bu kadar da öküz olma Vedat!" Efsun Vedat'ı ayıplarken bir yandan da önüne koyduğum tatlıyı yemekle meşguldü. Bir yandan yiyip bir yandan konuşmaya çalıştığı için öksürük krizine girmişti.
"Ver bakayım şunu!" Tatlıyı Efsun'un önünden çektim ve mis gibi çilek kokusu burnuma doldu.
"Anamm canım anammm çilekli milföy yapmış bana!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAMAK KALA
Novela Juvenil4 liseli... 4 arkadaş... Sınav yılında en fazla ne yaşayabilirler? Zehra ve Ceyhun Vedat ve Efsun... Aşk, rekabet ve eğlence bir arada. Romantik bir komediye hoşgeldiniz💜