AŞKLARIMMM 🍓
YENİ BÖLÜMDEN HELLOOOOO 😎
Bol bol yorum yapın kitap hediyesini kaçırmayın 🤤🤤🤤🤤
Aranızdan birini yorumlardan seçip ona kitap hediye ediyoruz, biliyorsunuz ❤️
Yeni bölüm iki gün içinde geliyor ❤️
Keyifli okumalar 🌸
Sizi seviyoruz 🍓🍓🍓🍓🍓🍓Ceyhun'dan ayrılınca pardon pardon, o benden ayrılınca kafama dank eden bazı şeyler oldu.
Madde 1; Sınav yılımda Ankara'dan taşınıp Balıkesir'e yerleşmiştik.
Madde 2; Şu anda kendimi buraya ait hissetmiyordum.
Madde 3; Ceyhun'a hala çok fena aşıktım.
Madde 4; Ceyhun'la ayrılmıştık.
Madde 5; Ceyhunla ayrılmamıştık Ceyhun beni terk etmişti.
Madde 6; Ceyhun...
Madde 7; Cey..."Zehra iyi misin kuşum? Vedat, gel de yardımcı ol kızın kolundan tut."
Efsun koluma dokununca irkildim.
"Merak etme kanka anlayacak hatasını o şerefsiz!""Ne?! Şerefsiz mi? Cmon ama Efsun! Kendine gel, Ceyhun bizim dört yıllık arkadaşımız Zehra'yı sadece dört aydır tanıyoruz." Vedat konuşmaya başlayınca Efsun kolumu bırakıp Vedat'a doğru uçarcasına koşup koltuk değneklerini hedef alarak tekmeler savurdu.
"Var ya şimdi senin kolunu kanadını kırarım sürüne sürüne yol alırsın haberin olsun. Ceyhun gereksiz trip yapıp kızı üzsün, bir de senin gibi bir öküz çıkıp konuşsun! Olacak iş değil."
"Kız dursana deli! Hem haksız olan Zehra tamam mı? Madem mektup alıyorsun bize niye söylemiyorsun?"Gözlerim dolu dolu Vedat'a bir cevap bulabilmek için çabalıyordum ama aklıma kendimi savunmak için hiç neden gelmedi. Okul bahçesinde sadece bizim grup kalmış sanıyordum ama sınıfın neredeyse tamamı hala etrafımızdaydı.
Kızlar tek tek arkama geçip Vedat'a diş bileyerek bakmaya başladılar.
"Zehra'nın ne suçu var ha?" Diye bağırdı Zeynep ağzında evirip çevirdiği sakızını patlatarak.
"Aynen öyle," dedi Selin saçlarını geriye atarken "Bir kızın her zaman birden fazla flörtü olabilir. Yani bizi tek bir erkek beğenecek diye bir şey yok. Bana da günde on tane mesaj geliyor benim suçum mu? Güzel olmak suçsa hemen şimdi vur beni Vedat!" Selin Vedat'ın kollarına aniden kendini bırakıp baygın taklidi yapınca Vedat yine değneklerini unutup kollarını Selin'i tutmak için kaldırdı. Tam tekrar dengesini kaybediyordu ki Kenan ve Anıl imdadına yetişip tuttular.
"Eziğin biri mektup gönderdi diye tabi ki Zehra'nın suçu yok," dedi Anıl bana doğru gülümseyerek "Böyle güzel kıza tabi yazılır, lan hani yengemiz olmasa bizde karalardık bir şeyler ama Ceyhun kardeşim elini çabuk tuttu..."
"Yuh lan yavaş gel," dedi Kenan "Ceyhun bunu duyarsa haftasonu halı sahada canını yakar. Herif zaten Polat Alemdar triplerinde geziyor. Saatli bombadır şimdi o!"
"Tamam tamam," dedi Vedat "Kısa kesin! Bari pizza yemeye gidelim de şu kırık bacağımla evden çıktığım bir işe yarasın."
"Gerçekten öküzsün Vedat! Az önce neler oldu ama sen hala midenin derdindesin!"
"Efsun bak adamın asabını bozma vallahi ağzıma geleni sayarım sana. Ne yapalım abi ergenler aşk kavgasına tutulduysa. Kim öldü abi kim öldü???"
Efsun tam cevap verecekti ki araya girdim çünkü çok sıkılmıştım.
"Ben yemem," dedim buz gibi bir sesle "Siz gidin!"Vedat seke seke iki hamlede yanıma geldi "Tamam sana birazcık kızgınım ama sanırım deneme sınavında birinci olduğun ve yüzümü o çilek kafaya karşı eğmediğin için affedildin."
"Asıl affetmesi gereken Zehra," dedi Efsun sinirle "Kızı iki dakikada sattın."
"Oğlum bak bizim en yakın arkadaşımız Ceyhunumuz derbeder halde burayı terk etmiş ben yine de Zehra'nın yanında kalmışım yetmez mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAMAK KALA
Teen Fiction4 liseli... 4 arkadaş... Sınav yılında en fazla ne yaşayabilirler? Zehra ve Ceyhun Vedat ve Efsun... Aşk, rekabet ve eğlence bir arada. Romantik bir komediye hoşgeldiniz💜