SUPERWOMAN

141 20 76
                                    

Selam aşkuşlarımız😘
Yeni bölüm geldiiiii! Bu bölüm biz çok eğlendik umarız siz de eğlenirsiniz💜

İnstagram
Ev_cini_miri
&
delisidoluu 🌟
İyi okumalar🌸🫶

"Vedat, oğlum olacak iş miydi bu?" Vedat'ın annesi yanı başımızda dikiliyor, ağlamaklı bir sesle yakınıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Vedat, oğlum olacak iş miydi bu?" Vedat'ın annesi yanı başımızda dikiliyor, ağlamaklı bir sesle yakınıyordu.

Vedat'ın durumu sandığımızdan da kötüydü. Ayak bileği kırılmıştı ve platin taktırıp küçük bir ameliyat olması gerektiğini söylemişlerdi. Ameliyat ertesi gündü ve o gece Vedat hastanede kalacaktı. Bu duruma karşılık içimizde en sakin duran kişi yine Vedat'tı. Uzamış saçlarını gözünün önünden çekmek için Efsun'un tavşanlı bandanasını kafasına geçirmiş, benim getirdiğim çilekli sütü içip Noodle yiyordu.

Tamam, tamam, kabul! Hepimiz midesisiz!

"Neyseki hastane yatağı evdekinden rahatmış," dedi annesine karşılık olarak. Hepimiz onun bu halini şaşkınlıkla izliyorduk. Bildiğimiz Vedat normalde ağlar, bağıra çağıra sınavı kaybedeceğini haykırır. Hayatından nefret ederdi ama şu an Vedat'ın olumlamalarını dinlemekle uğraşıyorduk.

"Peki ya sınav ne olacak?" Ceyhun'un saf saf sorduğu soru Efsun'la benim nefesimi tutmama yetmişti.
Ah Ceyhun, çilekli sütüm neden böyle konulara dalıyordu ki? İçimdeki Zehra bu kez Ceyhun'u sarsıp kendine getirmek istiyordu ama ona kıyamazdım.

"Bir ay evde kalmam gerekiyor ama önemli değil zaten iki hafta sonra yarı tatil var kalan iki hafta da... sınavları hallederiz bir şekilde demiş okul yönetimi. Bende bu sayede evde bol bol ders çalışırım."

"Bir ay seni göremeyecek miyiz yani?"

"Olur mu kızım?" Bu kez araya giren Vedat'ın annesi Neşe Teyze oldu.

"Siz her okul çıkışında gelin, ben size ballı kek yaparım. Ders çalışırken yersiniz. Vedat'ı yalnız bırakmayın."

"Anne öyle bir anlattın ki kendimi şu an ince hastalığa yakalanıp müştemilatta unutulan Beşir gibi çaresiz hissediyorum."

"Beşir kimdi ya?" Efsun'un yine kafası karışmıştı.

"Aşkı Memnu Efsun!"

Ceyhun'la aynı anda bağırmıştık.

"Ya hadi Edebiyattan anladığın yokta dizide mi izlemedin?"

"Sanki sınavda Aşkı Memnu gibi basit bir şeyi sorarlar ya!"

"Geçen yıl sordular Efsun,"

"Aynen öyle senin gibi saflar tuzağa direk atlayıp eleniyor."

"Ya iyi de ben sayısalcıyım yanlış hatırlamıyorsam siz de öyle!" Efsun iki kolunu birbirine bağlayıp sinirle havayı soludu.

"Efsuncuğum arkadaşınla hasta yatağında kavga mı edeceksin kızım? Hadi artık toparlan daha fazla kalabalık etmeyelim."

Efsun'un annesi konuşunca hepimiz toparlanıp Vedat'a veda ettik. Saat epey geç olmuştu. Kapıdan çıkarken Vedat seslendi:

RAMAK KALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin