Aşk böceklerim 🐞
Çilekli turtalarım 🍓
Çok seveceğinize emin olduğumuz bir bölüm 🌸
Yorum yaparak ve oy vererek destek olmayı unutmayın. Yeni bölüm 9 ocak salı günü gelecek 🍓🍓🍓🍓🍓
Kendinize iyi bakın 👋
Sizi seviyoree 😻🤤''Efsunnnn''
''Heyy Allahım! Bağırıp durmasana!''
''İnmiyor ama!''
''O kadar ağlarsan olacağı bu!''
''Sende ağladın ama senin gözlerinin şişliği indi bile.''
''Kızım benim özel güçlerim var.'' Efsun saçlarını savurdu.
''Senden nefret ediyorum.''
''Yavrum tek sen olsan problem değil de benden tüm kadın ırkı nefret ediyor. Öylesine mükemmelim işte.'' Ben dudaklarımı huysuzca sarkıtırken Efsun buzluktan çıkardığı kaşıkları bana uzattı. ''Al bunları gözlerine bastır. İyi gelir.''
Anında dediğini yaptım, soğuktan donmuş olan metal gerçekten acıdan kıvranan gözlerime saniyesinde iyi geldi.
''Okula ne kadar kaldı?''
''Ohoo ilk dersi kesin kaçırdık. Allahtan annemle babam erkenden çıktı bugün yoksa mahvolmuştuk.''
''Çocuklara haber verdin mi? Ceyhun merak eder.''
''Mesaj attım'' dedi Efsun ''Zaten Vedat'ın pek umurunda olacağını sanmıyorum.''
''Ne yapıyorsun?'' Efsun'un buzları boş bir kasenin içine boşaltmasını izledim.
''Gözlerimin şişi inmiş olabilir ama yüzüm korkunç durumda onu toparlamaya çalışıyorum!''
''Saçmalama be daha ne kadar güzel olabilirsin.? Ver bana onu ben sokucam yüzümü.''
Efsun kötü kötü baktı ''Yemin ederim Zehra seni parçalarım. Bir kase suda boğarım seni, uzak dur. Sen zaten bitmişsin. Bu saatten sonra seni ancak estetik ameliyat kurtarır lütfen izin ver ve mükemmelliğimi yakalayayım.''
Elimde tuttuğum kaşıkları tekrardan gözlerime bastırdım.
''İğrenç birisin.''
''İltifatlarına sonra devam edersin canım ben şimdi havuza giriyorum.'' Ve Efsun başını buzlu suyla dolu olan kaseye daldırdı.
Evden çıkarken tam olarak bir kaos halindeydik çoktan ikinci dersi de kaçırmış ve yolu da hesaba katarsak ancak dördüncü ders başlarken okulda olacaktık.
''Kanka şuradan simit poğaça falan mı alsaydık ya?''
''Kızım ben sana her yerim şişti diyorum sen hala bana hamur işi alalım mı diyorsun!''
''Banane be hiçbir şey beni yemeklerden ayıramaz!''
''Tamam hadi alalım ama ben yemem.''
Efsunla birlikte olabilecek en yavaş şekilde pastaneye girdik.
''Abi merhaba bana mamullerinizden verir misin?''
Adam bana tuhaf tuhaf baktı.
''Düzgünce istesene Zehracım'' dedi Efsun kibar ama tehditkar bir şekilde.
''Daha ne kadar düzgün isteyebilirim ki? Unlu mamulleri yazıyor kapıda. Bende mamullerden istiyorum işte.''
Adam boğazında gıcık varmış gibi temizledi.
''Hangisinden istiyorsun ismini söyle bana!''
''Çilekli pasta mamulünden iki tane istiyorum. Sonra Zeytinli poğaça mamulünden altı tane olsun. Ayrıca tereyağlı simit mamulünden de iki tane hatta yok yok üç tane. Ha bir de şey şu patatesli mamulden.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAMAK KALA
Ficção Adolescente4 liseli... 4 arkadaş... Sınav yılında en fazla ne yaşayabilirler? Zehra ve Ceyhun Vedat ve Efsun... Aşk, rekabet ve eğlence bir arada. Romantik bir komediye hoşgeldiniz💜