KAR TOPU SAVAŞI

150 22 75
                                    

Bol bol yorum yaparak ve beğeni atarak bize destek olursanız gerçekten çok mutlu oluruz.
Ayrıca hikayeyi arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın 🌈

*********

Koridor karmakarışıktı. Bir elimde kalem diğerinde silgi, sağ cebimde taşıdığım çalışma kağıdının benzeri bir sınava gireceğimi umarak sınıfı arıyordum. Yanımda sınıftan pek iyi tanımadığım Anıl vardı. Yakın arkadaşlarımın hiç biriyle aynı sınıfta sınava giremiyordum. Resmen haksızlıktı bu!

Anıl yanık tenli, hani şu yılın dört mevsimi de bronz gözüken şanslı insanlardan, mavi gözlü bir çocuktu. Ceyhun'un sık sık beraber takıldığı ve futbol muhabbetine dalınca işin içinden çıkamadığı biriydi. Anıl'ın futbola olan ilgisini duymayan yoktu zaten. Ne yapar eder bir anda konuyu lig maçlarına getirirdi.

"Ya şu kelebek sistem tam bir saçmalık! Buna ayıracağımız vakitte iki test fazla çözerdik."

"Eski okulunda yok muydu böyle bir sistem? Ben bütün okullarda var sanıyordum."

"Yoktu, hayatımda ilk kez böyle bir şey görüyorum."

"Değil mi?" Dedi Anıl kahkaha atarak "Sanki ahiret sınavına giriyoruz. Bir tripler bir tripler ulan hocaların zaten biz on ikinci sınıfız diye bir soruların cevabını vermedikleri kaldı! Bunlar ne halt ediyor?"

"Sıra numaran kaç peki?"

Anıl elinde tuttuğu listeye baktı.

"Dört numara be!"

"Bende on iki!"

"Ya Zehra, bana biraz kopya versene he! Ben bu sorulara hiç bakamadım."

"Oldu olacak bu kez okuldan atılayım, annemde beni öldürsün! Hayır yani zaten geçen seferki kavgada zor sıyırdım."

"Vedat bir hafta mı uzaklaştırıldı?"

"Üç gün ama müdür sağ olsun siciline işlemedi. Ayrıca sınav haftası olduğu için okula gelmek zorunda kaldı. Dava da böylece kapandı gitti!"

"Neyse Zehra sen yine de arada bana bak. Ben öksürük krizine girdim mi kaç kez öksürüyorsam bil ki o soruda takılmışımdır. Sen de cevabı söylemek için burnunu çekersen ben anlarım."

Kendimi yere atıp tepinerek gülmek istiyordum. Hayatımda duyduğum en saçma taktikti.

"O nasıl iş be?"

"Yani diyorum ki diyelim cevap A seçeneği, bir kez derince burnunu çek. Cevap C ise üç kez ard arda çekersin, bende anlarım."

"Muhteşem çözümün bu mu gerçekten? Beni sümük komasına sokmak mı? Vallahi içime çeke çeke kafayı bulurum artık!"

"Sen de ne asi ne laftan anlamaz bir kız çıktın! Ceyhun'a Allah sabır versin. Hatta direk rahmet diliyorum. Neyse uzaklaş yanımdan, Dokuzuncu sınıf yavrular bizi sevgili sanmasın, kısmetimi kapatma."

"Bu da ayrı deli ya!"
Anılın yanından uzaklaşırken ona kötü kötü bakmayı ihmal etmemiştim.

Sınıfa girdiğimizde Anıl kasıla kasıla yürümeye başladı. Bir kaç kızın ona bakıp fısıldadığını gördüğümde kusuyormuş gibi yüzümü gözümü buruşturdum. Anıl benden tarafa özellikle bakmıyordu. Etrafındaki ilginin tadını çıkarmakla meşguldü. Öğretmen daha gelmediği için biraz hınzırlık yapmamın kimseye bir zararı olmazdı.

Yerimden kalkıp Anıl'ın yanına doğru yavaş yavaş yürüdüm.

"Anıl, seninle iyi ki denk geldik." dedim üzgün bir ses tonuyla. Yandaki ve öndeki kızlar dikkat kesilmiş bizi dinliyorlardı.

RAMAK KALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin