“ Bee... , where are you going ? ”. Soal gadis berambut blonde itu itu kepada teman lelakinya dengan nada manja sambil tangan memaut lengan lelaki itu. Ops bukan teman lelaki tapi dia je yang perasan. Hehe
Halord mendengus. Rimas, tak habis habis perempuan ni ganggu hidup dia. Tergedik gedik
“ Wherever I'm going , it's none of your business Ell. Move aside, I wanna pack my things ! ”. Jawab Halord mendatar. Sudah lali dengan perangai Danielle
Danielle mendengus. Cemberut saja wajah jelita itu tatkala dihalang oleh kekasihnya.
Queenza Danielle Claire
Gadis pure of Germany. Cantik, jelita dan mampu memikat mata yang memandang. Kuat bersosial dan seorang yang sangat manja. Menyukai Prince Halord yang merupakan crushnya sejak berumur belasan tahun.
“ Bee... I would like to join, may I ?. Ujar Danielle lagi sambil matanya di kedip kedipkan. Dengan harapan leleki itu mahu mengajaknya sekali kemanapun dia pergi.
Halord memberhentikan kerjanya. “ No! You can't mein schatz! So please, can you just back now? ”. Keras nada suara Halord pada perkataan “no” saja dan pada perkataan seterusnya nada suaranya sudah diturunkan. Kalau berdepan dengan Danielle ni mesti guna perkataan lembut saja. Karang kalau kasar kasar, tambah lah dia nak besar kepala.
Halord pula selalu melayani sikap manja Danielle walaupun sebenarnya terpaksa. Dia orang ni sepupu tau. So automatically Danielle pun berketurunan diraja.
Danielle mencebik namun dalam masa yang sama dia suka panggilan lelaki itu. Mein schatz! Sweet je.
“ Yes I can..... but tell me first where you're going? Which country, hmm ? ”. Soal Danielle. Kalau dia tak dapat ikut sekalipun at least dia tahu keberadaan lelaki itu dimana.
“ Malaysia! ”. Sepatah perkataan itu keluar dari mulut Halord.
Danielle senyum suka. Dia suka negara itu dan paling dia suka sebab dia ada kawan di sana. “ Malaysia! Omg bee. Like seriously ? ”. Ucap Danielle dengan teruja. Sedikit nyaring suaranya kedengaran.
Halord melihat seraut wajah jelita yang senyum bahagia itu. Dia tidak boleh nafikan yang seketul Queenza Danielle Claire ni memang cantik, baik, dan paling penting manja. Tapi dia tak suka satu je, sikap tergedik gedik nya dan perangai sosialnya. Menyampah pula.
“ You've finished your talking. So you can leave already! ”. Halau Halord. Kang kalau tak dihalaunya gadis itu, sampai esok tak siap lah dia kemas pakaiannya.
“ Okay baby ops bee ! Jangan lupa I tau, I love you and I will miss you my bee ! ”. Balas Danielle dengan senyuman paling manis. Dia bergerak mendekati lelaki itu lalu tanpa aba-aba bibir lelaki itu dikucup sekilas.
Tergamam Halord namun cepat cepat dia ketatkan muka kembali.
Danielle senyum puas dapat merebut kiss lelaki itu. Tulah jual mahal sangat. Hehe
Setelah itu dia pun beredar seperti permintaan Halord tadi. Walaupun keinginannya ingin menetap lama di situ, namun dia masih menghormati permintaan Halord. Dia tidak akan memaksa kerana dia pun tidak suka dipaksa.
Halord yang melihat pemergian Danielle hanya berdiri kaku di situ. Dah macam tugu negara dah.
Halord ni kalau suka cakaplah, jangan lah jual mahal sangat! Sian Danielle.
Lagi satu Danielle boleh cakap bahasa Melayu tau, lancar. Halord je yang masih teritu ini kalau ber BM. Nanti author suruh dia ambil kelas BM.
YOU ARE READING
LEFTENAN JIBRAN HIS SAVIOUR | HIATUS
Romance2.0 ❒ Military Series || Sad Romance Raja Jibran Qayyim- seorang tentera berpangkat Leftenan, seperti biasa dingin, beku, dan kasar sudah sebati dengan dirinya. Tidak pernah terfikir dek akal waras untuk berkahwin kerana dia gila kerja, namun untuk...