"Neden bu kadar öfkelisin?"Eda'dan...
Oda'nın havasızlığı nefes almamı engelliyor ve boğuyordu hem korkudan hem de temiz bir hava alabilmek için duvarlara vuruyordum bir yandan ise gözümden çaresiz gözyaşları akıyordu.
Sesim bir inilti gibi çıkıyordu, oda da pencere dahi olmadığından gün doğdu mu yada battı mı bir fikrim yoktu.
Koridordan gelen adım sesleri ile gücümü toparlamaya çalıştım ve kapıya son kez vurdum, adım sesleri tam kapı'nın önünde durduğunda iniltili sesimi duyurmaya çalıştım.
Kartal abi' nin kız kardeşi Rana'nın sesi dolmuştu kulağıma, kapıya vuruşlarım bitkin ve cansızdı.
"Kim var orada?"
"B-ben E-eda lütfen aç..."
Telaşlı sesi ev'de yankılandığında kendimi huzurlu gelen o tatlı uykuya bıraktım...
Bir süre sonra gözlerimi keskin baş ağrısı ile açtığımda Handan Yardımcı kapıda dikilmiş haz dolu bakışlarını üzerimde gezdiriyordu.
Yatağın kenarından koluma bağlı olan serum borusu gözüme çarptığında hayal kırıklığı ile kapı nın girişinde eserinden memnun gibi bakan kadın'a odakladım bakışlarımı.
Herkes yavaş yavaş odadan ayrıldığında yerimden doğruldum ve içimde bir yerlerde kaybolan sesimi bulup bir kaç kez öksürdüm ve kendimi toparlayıp kısık sesim ile konuştum.
"Neden bu kadar öfkelisin bana?"
Ancak suratıma bile bakmadan o da ayrılmıştı yanımdan.
Burnumun direği sızlamaya başladığında yanan gözlerim anında eşlik etti, tavan'a bakıp gözyaşlarımı bir kez daha içime akıttım.
"Neden? Bu nefreti, bu öfkeyi hakedecek ne yaptım?"
Komodin'in üzerinde duran telefonun titreşim sesi kulağıma dolduğunda elime aldım ve gelen mesaja baktım.
~Doktor'dan 26 cevapsız çağrı...
~Doktor'dan 10 mesaj...
Telefonu açtım ve WhatsApp'a girip mesajları okumaya başladım.
Doktor: Eve ulaştın mı? 00.30
Doktor: Uyudun galiba? 01.00
Doktor: Günaydın sevgili Hasta'm bugün nasılız bakalım? 09.30
Doktor: Eda neredesin? 09.40
Doktor bir sürü merak ettiğini belirten mesajlar atmıştı yanıtlamak için klavye'de hızla gezdirdim parmaklarımı...
"İyiyim Doktor, merak etme :)"
Doktor çevrimiçi...
Yazıyor...
Doktor: Merak ettim, neredeydin?! 😠
"Sen beni merak mı ettin? 🤨"
Doktor: Hastam'ı merak edebilirim.
"Sadece hastan olarak mı? :)"
Doktor: Merak ettim işte kızım! neredeydin sen?!, konuyu dağıtma!
"Evde 🤷♀️"
Doktor: Hadi canım?! Vay be.
"Doktor çıldırdı."
Doktor: Kahvaltı ettin mi bugün? Genelde zar zor kahvaltı ettiriyoruz da!
"Etmedim."
Doktor: Gelince konuşacağız bunları şimdi saat çok geç oldu dinlen uykunu al ;)
"İyi geceler tatlı rüyalar doktor :)"
"Sana da iyi geceler Eda :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Подростковая литератураDünyaca ünlü, Türk sporcu olan Eda Yardımcı, kendini ilaç bağımlılığı batağında bulunca ailesi tarafından, alanında epey uzman bir doktor tutulduğunda başlar herşey... "Seni asla ama asla kabul etmeyeceğim doktor." ... EVEEEEETTTT SİYAH SEVERLERİM Y...