Eda'dan...
Son olanlardan sonra iki hafta boyunca her yaptığım aktivite de tedaviyi düşünmüştüm sonunda bir karar verdim bu akşam için yemek yapacaktım ve güzel bir masa hazırlayıp cevabımı öyle verecektim...
Sabahtan beri Güney'in düzenlediği listeye uymuştum yavaş yavaş bedenim bu düzene alışmaya başlamıştı kendimi daha iyi hissediyorum ancak karanlığa karşı bir çözüm bulamamıştım daha galiba ölene kadar benimle kalacaktı bu korku.
İlaç isteğim git gide hafiflemişti son bir kaç aydır ne nöbet geçirdim ne de bacağım çok fazla ağrıdı sadece sızlıyordu ve ani hareketler yapınca yatak döşek 2 gün yatıyordum.Onun dışında yine topallıyordum ama dışarıdan ne kadar iyi gözükürsem gözükeyim zihinsel olarak hala travmalar sahip bir bireyim.
"Eda, aloooo! dünyadan Edaya orda mısın?"
"Ha? Şey... dalmışım ya ne oldu ki?"
Güney önümde ki tabağı işaret ettiğinde yemeği çatal ile oynayarak ziyan ettiğimi anlamıştım.
"İyi misin? Bir sorun mu var Eda?"
"Sorun yok ya iyiyim, bugün akşama kadar bir yerlere gidebilir misin Güney?"
Kaşlarını çatıp bir şey anlamak ister gibi yüzüme baktığında boş boş yüzüne bakmaya devam ettim.
"İyi olduğuna eminiz dimi?"
"Ay iyiyim dedim ya, soruma cevap ver."
"Giderim bir kaç işim vardı zaten."
"Tamam o zaman ben doydum hadi kalk git."
Şaşkınlıkla yüzüme baktığında gülümsedim ve kapıyı işaret ettim sanırım sabır çekti ve gitti.
Güney evden çıktığında hızla masayı toparladım ve kirlileri makinaya yerleştirip akşam için birbirinden güzel yemekler hazırladım...
****
Pilav, fırında patates ile et ve salata ile birbirinden güzel mezeler yapmıştım saate baktığımda saatin 20.47 olduğunu gördüm ve hızla ellerimi kurulayıp odama çıktım ve üzerimde ki herşeyi kirli sepetine fırlatıp ılık bir duş aldım.
Bornozumu giydim ve saçıma havluyu sarıp çıktım ardından giyinme odasına ilerleyip dolaptan güzel, zümrüt yeşili vücuduma yapışan bir elbise aldım ve saçlarımı kurutup, su dalgası yaptım ve açık bıraktım.
Makyaj olarak gözlerime toprak tonlarında dumanlı bir far sürdüm ardından ince keskin bir eyeliner çektim ve maskara sürdüm ve elmacık kemiğime highlighter sürdüm, dudağıma da kırmızı bir ruj sürerek makyajımı tamamladım.
Ayağıma, zümrüt yeşili çok kısa topuklu ayakkabı giydim ve aşağı inip mutfak tezgahında ki yemekleri, mezeleri ve salatayı masaya yerleştirdim ardından şarap ve kadehler ile çatal bıçak ve tabak, peçete gibi eşyaları da yerleştirip tam ortaya bir şamdan koydum ve mumları yaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Ficção AdolescenteDünyaca ünlü, Türk sporcu olan Eda Yardımcı, kendini ilaç bağımlılığı batağında bulunca ailesi tarafından, alanında epey uzman bir doktor tutulduğunda başlar herşey... "Seni asla ama asla kabul etmeyeceğim doktor." ... EVEEEEETTTT SİYAH SEVERLERİM Y...