Eda'dan...
Telefonumun zil sesi ile gözlerimi araladım, yatakta biraz oyalandım ve telefonu alıp saate baktım.
"13.45"
Bildirim kısmında ki yabancı numara gözüme çarptığında üzerine tıkladım ve mesajı açtım.
0543***: Merhaba güzelim dün ne kadar vurduysan artık hastahanede hava verdiler.
"Beter ol 🙄"
0543*** kişisini engellediniz...
Sms yerinden çıktığımda Doktor'un aramış olduğunu gördüm ve geri aradım.
"Günaydın doktor."
Doktor: Gün ayalı çok oldu be edacım.
"benim için gün şimdi aydı çünkü ben şimdi uyandım doktor var mı bir sıkıntı?🤨"
Doktor: Ankara'ya gidince iyice düzeni bozmuşsun.
"Biraz öyle oldu doktor."
Doktor: ve Eda İstanbul'a geldiğinde seninle asıl tedaviye başlamamız gerekli gözlem sürecini tamamladık.
Sıkıntılı bir nefes bıraktığımda Doktor hızla konuyu değiştirmiş ve havadan sudan konuşarak aramayı sonlandırmıştı.
Telefon elimde tavan'a bakıyor sadece düşünüyordum.
Ne olacak şimdi?
Oda'nın kapısı aniden açıldığında yerimde doğruldum ve çatık kaşlar ile gelen Handan'a baktım.
"Odaya girerken kapı çalınır biliyorsun değil mi?"
"Kırımlı şirketin varisini dövmek ne Eda?!"
Offf gerçekten velet gibi şikayet mi etti yani?
Sıkkın bir nefes bırakıp yorganı başıma kadar çektiğimde Handan hızla yanıma gelip yorganı üzerimden çekerek odanın en ücra köşesine fırlatmıştı.
"Eda, sana evlen dedim bitti Anlıyor musun?"
"Bana bak Handan ben senin her istediğinde gel yada git yada dövüş yada eğitim al diyebileceğin birisi değilim! ben köle değilim! ben senin kızın değilim!"
Sağ yanağımda hissettiğim yanma hissi ile başım sol tarafa savrulmuştu, kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda nefret ile yanıp tutuşan bakışları ikinci tokadı vurmuştu.
Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde bakışlarımı yere odakladım.
"Tedavi bitince evleniyorsun."
İçimde kaybolan sesimi bulduğumda konuşabilmiştim.
"Çık odadan."
Ağır adımlar ile odadan ayrıldığında yerimden kalkıp komodin üzerinde ne var ise hepsini yer ile buluşturmuştum sinir ve öfkeden tir tir titriyordum nefesim kesik kesik çıkıyordu...
ağlamam yavaş yavaş gür kahkahalara dönüştüğünde elim çoktan saçlarıma kenetlenmiş çekiştiriyordu.
Hem ağlıyor, hem de kahkaha atıyordum.
Deliriyor muyum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Подростковая литератураDünyaca ünlü, Türk sporcu olan Eda Yardımcı, kendini ilaç bağımlılığı batağında bulunca ailesi tarafından, alanında epey uzman bir doktor tutulduğunda başlar herşey... "Seni asla ama asla kabul etmeyeceğim doktor." ... EVEEEEETTTT SİYAH SEVERLERİM Y...