Güney'den...
Bahçe de oturmuş ılık hava'nın tenime tatlı vuruşlarının keyfini çıkarıyordum.
Eda haklıydı bir özürü hakediyor, ne yaptın sen Güney?
Sıkıntılı bir nefes bıraktığımda Eda'nın mahcup ve öfkeli sesi arkamdan geliyordu.
"Yaa Allah işte sopası yok Doktor!"
"Ne oldu Eda?"
"Hiiç öyle ben söyleniyorum kendi kendime."
Gülümsediğimde bir an afallayıp yüzüme baktı ardından gözlerini devirip şezlonglardan birisine kendini atıverdi.
"Doktor, hava cehennem gibi neden bahçeye çıktık biz?"
"Havuzda yüzmek için çıktık."
"Peki güzel zekâlı doktor sana soruyorum tedavi ile bu yüzme'nin ne alakası var?"
"Hava sıcak o yüzden ayrıca haftasonu da tedavi yapacak değilim."
İçinden kendi kendine mırıldandığında yanından geçip şort almak için yalıya girip odama ilerledim...
*Eda'dan...
Doktor yanımdan geçip gittiğinde acele ile yerimden kalktım ve etrafa bir göz gezdirip havuzun su sıcaklığına baktım.
Ayağımın ucunu yavaşça suya daldırdığımda suyun soğukluğundan ürpermiştim, ağır adımlar ile eve girdiğimde şort ile karşımda duran doktoru görmem bir olmuştu.
Yavaş yavaş bacaklarını süzdüğümde utanmış olacak ki yalandan öksürüp dikkatimi çekmişti.
"Eda, sen neden giyinmedin?"
"Su... Çok soğuk!"
Erkeksi kahkahası Yalı'nın salonunda yankılandığında yanaklarım kızarmıştı.
"Gülme doktor!"
Kahkahası daha da yükseldiğinde yakınımda bulunan koltukta ki yastığı aldım ve kafasına doğru fırlatıp odama ilerledim.
"Gerizekalı bir de gülüyor!"
Dolaptan çıkarttığım siyah mayoyu giydim ve üzerime de salaş beyaz bir gömlek giyinip saçlarımı tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım.
Ağır adımlar ile aşağı indim ve havuz başında duran doktor'un yanına ilerledim arkası dönük havuzu seyrediyordu.
Çıplak ayak ile gittiğimden hiç ses çıkartmamıştım, Doktor'un arkasından sinsice yaklaştım ve yüksek ses ile "böh!" dediğimde doktor irkilmiş ve havuza düşmüştü.
Ben ise havuzun kenarında bacaklarımı havuza sarkıtıp oturmuş kahkaha atıyordum.
"Ne oldu doktor?! Karizman yerle bir oldu şuan."
Suyun üzerine çıktığında hızla bacaklarıma doğru yüzüp beni havuza çektiğinde koca bir çığlık koptu dudaklarımdan.
"Allah belanı vermesin! GERİZEKALI! DOND-..."
ben saydırmaya devam edecekken dudaklarımda hissettiğim yumuşacık dolgun dudaklar ile dumur'a uğramıştım.
Ellerim hava da, gözlerim sonuna kadar açık kalmış öylece duruyordum.
doktor beni öptü?!
Şok'u atlattığımda ellerimi doktor'un çıplak göğüsüne koyup ittirdim ve havuz'dan çıkıp şezlonglara ilerledim.
Arkamdan ise doktor çıkmış panik olmuş bir hâlde açıklama yaparak geliyordu.
"Eda, özür dilerim bir anda oldu yemin ederim."
Gerizekalı gelme! domates gibiyim şuan gelme!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Fiksi RemajaDünyaca ünlü, Türk sporcu olan Eda Yardımcı, kendini ilaç bağımlılığı batağında bulunca ailesi tarafından, alanında epey uzman bir doktor tutulduğunda başlar herşey... "Seni asla ama asla kabul etmeyeceğim doktor." ... EVEEEEETTTT SİYAH SEVERLERİM Y...