Eda'dan...
Kocaman beyaz kapı'nın önüne geldiğimizde yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum ve Güney'den destek alarak ilerledim bir kaç koruma Güney'e hoşgeldin demişler ve bana yönelmişlerdi.
"O elin bu hanımefendiye değerse eğer, bir daha kullanabileceğin bir elin olmayabilir."
Koruma saygıyla başını eğdi ve özür dileyip geri çekildi yanımıza gelen bir kadın ile gözlerimi kısıp baştan aşağı süzdüm.
Sanırım bu mekân ile ilgilenen birisi olmalı yada organize eden iş yeri'nin bir çalışanı üzerinde ki midi boy kalem eteği, gömleği ve ceketi ile ciddi bir iş kadını profili oluşturuyordu.
"Merhaba, Güney Bey sizleri aramızda görmek çok hoş, bu hanımefendi kim?"
Sanırım beni görmek hoşuna gitmemiş olacak ki midesi bulanıyormuş gibi bir bakış atmıştı.
"Eda Yardımcı, Yardımcı Holding'in varisiyim."
Yüzünde beliren şaşkınlık ile kaşlarımı çattım sanırım bir yerden annemi yada babamı tanıyordu.
"Özür dilerim Eda hanım, Handan hanım nasıllar?"
"Bilmiyorum, şimdi çekilirsen eğer baloya gireceğiz."
Acele ile geri çekildiğinde Güney ile birlikte ilerledik bir kaç kişi ile selamlaştıktan sonra bir masaya oturduk ve etrafı seyretmeye başladık.
Güney'in sıcak nefesini ensemde hissedince huylanmıştım.
"Neden öyle davrandın kadına?"
"Nasıl davranmışım?"
"Bilmem sinirlendin gibi."
"Öncelikle bir hemcinsine tiksinir gibi bakması sonrasında ise soyadımın verdiği konum ile hürmet etmesi büyük saygısızlıktı ve bende ona saygı duymadım."
Omzumda hissettiğim uzun kemikli ve sıcak eli ile gülümsedim ve kafamı çevirip yanağına bir öpücük kondurdum.
"Seni Seviyorum güzel kadınım."
"Bende seni seviyorum hemde hayal ettiğinden daha fazla."
"Eda, sağ çapraz kısımda takım elbiseli hafif beyaz saçlı birisi var çaktırmadan bak."
Hızla kafamı çevirip dik dik o tarafa baktığımda Güney kafamı hızla kendisine çevirip gözlerime bakarak konuştu.
"Kızım ne öküz gibi bakıyorsun adama? Bir de yanına gidip selam biz düşmanınız diyelim tam olsun, yapma güzelim gözünü seveyim."
Yeniden kafamı çevirip adamı süzdüğümde kendisini rahatsız hissetmiş olacak ki kıpırdanmış ve kıravatını çekiştirip gevşetmişti.
Bakışlarını benden tarafa çevirdiğinde dikkatle bakıp tek kaşını kaldırmıştı aynı şekilde ona karşılık verdiğimde ağır adımlar ile yanıma doğru gelmeye başlamıştı.
"Güney geliyor."
"Sakin ol birşey yapamaz."
Çantadan çıkarttığım sigarayı dudaklarıma götürdüm ve dumanı içime çekip geri dışarı bıraktım ve külünü kül tablasına bıraktım.
Bu esnada ise yanıma az önce baktığım orta yaşlı adam gelmişti.
"Sizleri görmek şereftir Güney bey."
"Sende olmayan birşeyi burada laf ebeliği yaparak kullanma Ertan."
"Bu güzel hanımefendi kim acaba?"
Sigarayı sol elime aldım ve sağ elimi uzatıp tokalaştım bu sırada ise gözlerine bakarak kendimi tanıttım.
"Ben Eda Yardımcı, Güney'in sevgilisiyim."
"Handan hanım nasıl? iyi mi Edacım?"
"Bilmiyorum belki iyidir?"
"Eda en son 10 yaşlarında görmüştüm seni çok uslu bir çocuktun şimdi ise güzel ve terbiyeli bir kadına dönüşmüşsün."
"Maalesef sizin için aynı şeyi söyleyemeyceğim Ertan bey, şimdi izninizle sevgilim ile başka bir yere davet edildik."
Sigarayı kül tablasına bastırıp söndürdüm ve Güney'in sağ elini sol elime kenetledim ve birlikte balo salonundan ayrıldık...
"Bu Ertan ile nereden tanışıyorsunuz?"
"Şirketimiz ile eskiden ortaktı annem ile baya yakınlardı şimdi ne âlemdeler bilmiyorum."
"peki şimdi ortak mı?"
"Hayır değil 2 yıl önce ortaklık bitirildi eğer soruların bittiyse ben soruyorum."
"Sor bakalım."
"Bu adamla ne gibi bir husumetiniz var?"
"Uyuşturucu sokuyor kaçak yollarla, karısı ise fuhuş işletiyor savaşlarda harabe olan yerlerden kadınları kızları toplayıp fahişelik yaptırıyor."
Kulağım çınlamaya başladığında ellerimi kulaklarıma bastırdım ve dinmesini bekledim bir süre öylece kaldıktan sonra Güney'e bakıp konuştum.
"Bu çift'i nasıl alabiliriz Güney?"
"Polise haber verip kaçırdığı mallar ile kadınların kızların tutulduğu yerlere baskın yaparak alabiliriz ancak."
"Ne kadar sürer bu süreç?"
"En fazla 1 gün."
"Yapalım o zaman?"
"Babam bu Ertan denen herifi iyice araştırdı yalnızca polis'e anonim bir şikayet verip baskın yapmak kaldı."
"Ben şikayet ederim, yarın ilk işimiz bu olsun Güney."
"Tamam güzelim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen FictionDünyaca ünlü, Türk sporcu olan Eda Yardımcı, kendini ilaç bağımlılığı batağında bulunca ailesi tarafından, alanında epey uzman bir doktor tutulduğunda başlar herşey... "Seni asla ama asla kabul etmeyeceğim doktor." ... EVEEEEETTTT SİYAH SEVERLERİM Y...