Özel Bölüm - 2

89 7 0
                                    


*2 yıl sonra*

"Hamileyim, baba oluyorsun kocacım."


Eda'dan...

Düğünümüz 2 yıl önce olmuştu güney ile bir çok cinsel ilişkiye girmiştik ancak son bir kaç haftadır yoğun baş dönmesi ve mide bulantıları olmuştu, iştahımda da açılma vardı çok yemek yiyordum.

Yatakta oturdum bir süre ancak ani gelen mide bulantısı ile yataktan fırlayıp banyoda ki klozete koştum.

Aklıma gelen düşünce ile yerimde dona kaldım.

"ya hamileysem?"

Ellerimi karnımın üzerine koyup okşadım, gözlerim dolmuştu.

"Ben iyi bir anne olabilir miyim?"

Yerden kalktım ve lavaboya ilerleyip musluktan akıttığım suyla ağzımı çalkalayıp tükürdüm ardından klozet kapağını kapatıp sifona bastım ve soyunma odasına ilerleyip kıyafetlerimi giyindim.

Hastanede kadın doğum uzmanı doktorum olduğu için arayıp geleceğimi haber ettim.

"Bir sorun mu var Edacım?"

"Gelince konuşuruz Tuğçe hanım."

Telefonu kapattım ancak heyecandan ellerim titriyordu.

Derin bir nefes alıp sakinleştim ve hastaneye doğru yola koyuldum...

****

"Hoşgeldin Edacım nasılsın?"

"Teşekkürler iyiyim ama ben hamile olduğumdan şüpheleniyorum."

"Ve kesinleştirmeye geldin?"

"Evet."

"Peki canım, sedyeye uzan ve pantolonunu kasıklarına kadar indir, kazağını da diyafram hizana kadar kaldır."

Dediklerini harfiyen uyguladım Tuğçe ise eldiven takıp yanıma geldi ve karnıma soğuk bir jel sürdü.

"Anlat bakalım kendinde ne gibi değişiklikler farkettin?"

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin