Kolejny nudny dzień. Noo... Może dzisiaj nie będzie aż tak nudno, ponieważ idę po szkole z swoimi przyjaciółmi na miasto spędzić z sobą wspólnie czas.
Przedstawię wam ich, ponieważ nie wiecie, kim są.
Najstarszy z nas to Kim Namjoon. Ma dziewiętnaście lat i chodzi do ostatniej klasy liceum. Lubi grać w koszykówkę czy gry na swoim Xbox Series X. Ma sześć kontrolerów, więc idealnie dla nas. Pomimo takich zainteresowań, Joonie w przyszłości chciałby zostać prawnikiem. Ciekawostka, Nam ma swoją starszą siostrę Kim Sun-Hae, która niedawno wyprowadziła się z rodzinnego domu wraz z swoim mężem. To przeważnie Joon opiekuję się naszą całą piątką, dlatego że jesteśmy młodsi, a po drugie i trzecie jest z nas najbardziej odpowiedzialny i lubi to po prostu robić. Taki jakby ojciec piątki synów, ale jako przyjaciel.
Kolejnym na tej liście jest Kim SeokJin. Jest o parę miesięcy młodszy od Namjoona, ale chodzą z sobą do tej samej klasy, a od niedawna - mogę się pochwalić - Kim ma dziewczynę. Uroczo z sobą wyglądają i pasują do siebie lepiej niż dwie krople wody. Lubi szkicować oraz ubierać się stylowo i trendowo, ponieważ w przyszłości chciałby zostać słynnym projektantem mody, i tworzyć własne oryginalne trendy modowe. Jest jedynakiem, ale nie przeszkadza mu to. W domu praktycznie nikogo nie ma, dlatego że rodzice praktycznie zawsze są w pracy, więc chłopak ma sporo czasu dla siebie.
Teraz czas na Min Yoongiego. Nie dawno miał osiemnastkę, na której mocno się upiliśmy. Chodzę z nim do tej samej klasy, czyli drugiej LO. Uwielbia tworzyć własne piosenki, rapować i grać na gitarze oraz fortepianie. Jego rodzice są dość zamożni, dzięki czemu Yoon może spokojnie rozwijać swoje pasje na prawdziwych instrumentach. Chce w przyszłości zostać sławnym raperem i naprawdę ciężko do tego dąży. Szuka jak najlepszej wytwórni muzycznej od nie dawna i nawet ostatnio pochwalił się nam swoją ksywką, czyli August D. Opowiadał nam dlaczego tak a nie inaczej, ale wypadło mi to z głowy. Tak samo jak Jin, jest jedynakiem i większość dnia spędza sam w dużym domu. Jest bardzo spokojny oraz cierpliwy, co doceniam w nim.
Teraz przeciwieństwo Yoona, czyli Jung Hoseok. Ten optymistyczny człowiek jest z nas najmłodszy. Ma szesnaście lat i nie dawno dołączył do naszego liceum jako pierwszak. Najczęściej nazywamy go J-Hope, ponieważ jest dzięki temu rozpoznawalny. J - od pierwszej litery jego nazwiska, a Hope - czyli nadzieja. Jest w naszej paczce takim słoneczkiem na niebie, który swoim uśmiechem i szczerymi słowami jest nadzieją na lepsze jutro. Jego pasją jest taniec. Ten człowiek może dniami i nocami tańczyć. Zamierza zostać w przyszłości tancerzem i z pewnością mu się to uda. Hoba - bo ja go tak nazywam - ma młodszego brata Jung Jiyong oraz siostrę Jung Jiseo, która jest w ostatniej klasie podstawówki. Z nim przyjaźnie się najdłużej od reszty i jako jedyny wiem, że J-Hope jest homoseksualistą oraz skrycie podkochuje się w Yoongim. Nie chce go zamartwiać, ale obawiam się, że Min woli tylko i wyłącznie kobiety, jednakże na razie mu tego nie powiem. Nie chciałbym go ranić, bardzo mi na nim zależy, ale też nie mogę go z tym okłamywać.
Kolej na mojego kolejnego przyjaciela, czyli Kim Taehyunga. Tae to trochę dziwny chłopak, ale również jest optymistą. Lubi się wygłupiać i korzystać z swojego młodego wieku. Ma szesnaście lat, jak Hoba, ale chodzi już do innej klasy niż on. Lubi grać w gry, jak Namjoon oraz grać w piłkę nożną i siatkówkę. Ogólnie Tae lubi gry fizyczne. Chodzi na siłkę i ma dobrze zbudowane ciało. Również jak pozostali jest jedynakiem i w podobie, co Yoon, jego rodzice są bogaci. Chce być piłkarzem w przyszłości, co mnie trochę bawi, ale jak chce, to będę go wspierać w tym. Jak Jin, ma dziewczynę od roku, która również uwielbia sport i chodzi z swoim chłopakiem, a moim przyjacielem na siłownię.
I teraz czas na mnie. Ja mam na imię Park Jimin. Jak już wcześniej wspominałem, chodzę do tej samej klasy co Min, no i mam jeszcze siedemnaście lat. Lubię czytać, składać różne figurki, również tańczyć czy śpiewać, ale te dwie pasję już wykonuje Hobbysticznie, bo tak naprawdę w przyszłości wolałbym zostać aktorem. I teraz to trochę dziwne, w przyszłości chce być właśnie takim celebrytą, a uczę się tańca współczesnego oraz baletu. Jak mi się nie uda, to zrobię coś w kierunku tańca. Też jestem jedynym dzieckiem moich rodziców, ale mając chłopaków, nie przejmuję się tym zbytnio. Nikomu o tym nie mówię i udaje, by nikt się nie domyślił tego, że mam niską samoocenę. Kiedyś zmagałem się z depresją, o czym wie jedynie J-Hope oraz Tae i starają się mnie przez to pilnować oraz pocieszać, abym nie czuł się osamotniony oraz czuł szczęście i wsparcie. Również jestem gejem, co Hoseok, ale nikt już o tym nie wie, prócz mnie samego. Ciężko mi z tym, że ich okłamuje i rozmawiam z nimi o typie mojej "wymarzonej dziewczyny", ale na razie nie jestem gotów im tego powiedzieć. Może kiedy indziej, jak będę na tyle odważny.
Kocham ich z całego serca. Nawet nie mogę sobie wyobrazić życie bez tej wspaniałej piątki. Są dla mnie jak bracia, nigdy bym ich nie zmienił na inny model.
Jednakże to, co się stało przez tylko i wyłącznie jedną osobę oraz przeze mnie samego... Nigdy tego sobie nie wybaczę... Że zdradziłem swoich przyjaciół... Dla jednego chłopaka i mojej ślepej miłości, przez co miałem tylko i wyłącznie same problemy...
CZYTASZ
Bullied Student 1
FanfictionW życiu Jimina Parka nic nadzwyczajnego się nie działo. Przyjaciele, rodzina, szkoła, hobby i tak w kółko. Wystarczało mu to wszystko, nie potrzebował więcej do szczęścia, jeśli ma kochających rodziców i piątkę wspaniałych przyjaciół, którzy zawsze...