דמויות.

255 6 0
                                    

כפיר- הקאפו של ניו יורק, בן הזוג של דולורס, חברו הטוב ביותר של און לשעבר.
בר- הקונסיליירי של כפיר אחיו, היה חייל בצבא אמריקה כהיותו טייס, לא מסופר בשלב זה על חייו האישיים.
זיו- הגאון מבין האחים, איש המחשוב והתקשור. לא מסופר בשלב זה על חייו האישיים.
בן- האח הצעיר ביותר מבין ארבעת האחים, מנהל את העסקים הראשיים כגון; הברים, הסמים, בחורות ועוד... מכיר את בת דודתה של דולורס- משי.

דולורס- הדמות הראשית בחלק הראשון בעיקר, בחורה צעירה שעולמה מתהפך ומוכרחת להכנס לעולם המוכר לה באופן תאורטי, נקמתה ותפקידה בעיקר פעילותה זה נגד אביה. חברתה הטובה ביותר של משי.
און- אחיה הגדול של דולורס, חברו הטוב ביותר של כפיר לשעבר, נשוי לדאב ויש להם ילדה קטנה ומשותפת, מנסה להגן על אחותו בכל דרך שהיא מפני הדמות שהתרגלו לשנוא ״דייגו״ אביהם.
משי- בת דודתם של און ודולורס, מתאהבת באחיו הקטן של כפיר, בן. משמשת עזרה לדולורס בנקמה נגד אביה בגלל שהוא פעל גם כנגד משפחתה. חברתה הטובה ביותר של דולורס.
דאב- אישתו של און, ובתו החורגת של דייגו. לימים מגלה מי הוא באמת ועוזרת למשפחה להגן על עצמם ממנו. ומבינה איך אמא קשורה לעניין.
דייגו קיי (קופר)- אביהם של און ודולורס, מנסה לנקום בבנו ולקחת אל חייו את ביתו שתשמש לו כאישת מין בזכות יופיה כדי שיוכל להשתלט על עולם המאפיה.

זה הזמן להזכר בדמויות של הספר,
וזה הזמן גם לחזור לפרקים האחרונים כדי להזכר.
החלק השני מופיע בעמוד עצמו!!***
פרקים 1 ו-2 כבר באוויר!!!
וזה הזמן ללכת לקרוא אותם- מחכה לכםםם❤️
אל תשכחו לצפות, לדרג ולהגיב.
קריאה מהנה😘

אושר בכאבWhere stories live. Discover now