18.

20 2 0
                                    

"Λιζακι;" άκουσα μια φωνή από μακρυα αλλά δεν ήθελα να ανοιξω τα μάτια μου. Ημουν τόσο κουρασμένη. Πήγαμε εχθές με την βετα σε μια θεα λίγο πιο μακρυα από το σπίτι μας και μιλάγαμε για κάνα 4ωρο. Ήταν πραγματικά κούραση.

"Θα πας σχολείο παιδάκι μου;" με ρώτησε η βετα ενώ ήταν πάνω από το κεφάλι μου προσπαθώντας να με ξυπνήσει.

"Ναι" απάντησα με βραχνη φωνή και πέταξα τα παπλώματα από πάνω μου. Σηκώθηκα σαν ζόμπι και φορεσα το κολαν και το φούτερ με την κουκκουλα μου. Εβαλα στην τσάντα μια παντελονα τέρμα κολλητη στην λεκάνη μου ενα ανοιχτό πουκάμισο με βαθύ ντεκολτέ και το σακάκι από πανω μου και τα τακουνια μου.

Βάφτηκα ίσα ίσα για να μην βάφομαι στο σχολείο και πηρα την τσάντα στον ώμο μου.

"Μέρα" ειπα στον μπαμπα και στην μαμά αφού κατέβηκα κάτω και έκατσα στον παγκο της κουζίνας μαζί τους. Αφού πέταξα την τσάντα μου κάτω προφανώς.

"Καλημερα παιδί μου. Τι έγινε; Το ξενυχτήσαμε εχθές;" ειπε ειρωνικά ο μπαμπάς και κοίταξε μια εμένα μια την Βετα που καθόταν δίπλα μου.

"Λίγο ναι" ειπε η Βετα και ήπιε μια γουλιά από το γαλα της.

"Καφέ" ειπα και μου άφησε μια κούπα ο μπαμπάς ακριβώς μπροστά μου.

Όπως είχα σχεδόν κλειστά τα μάτια αφήνοντας την κούπα του καφέ μπροστά μου εισχώρησε όλη η μυρωδιά του καφέ στα ρουθούνια μου. Ήταν απίστευτη μυρωδιά.

"Να σαι καλά βρε μπαμπα" ειπα μισό χαμογελώντας.

Η ώρα πέρασε όποτε έπρεπε να πάω σχολείο.

(...)

"Καλημερα" ειπα στα παιδιά τα οποία καθόντουσαν στην συγκεκριμένη θέση στις κερκίδες όπως πάντα.

"Καλημερα" είπαν

"Τι έγινε;" τους ρώτησα και έκατσα δίπλα στον αντρεα.

"Τι να γίνει εδώ τα ίδια" απαντησε ο Σωτήρης.

"Τι έχουμε πρώτη ώρα;" ρώτησε η Βετα τον Γιώργο που ήταν στην ίδια τάξη.

"Τον βλακα" ειπε και καταλάβαμε ότι εννοουσε τον φιλόλογο.

"Γεια" ειπε μια φωνή και γυρίσαμε όλοι

"Εγώ πάω να φτιάξω το ντουλαπάκι μου" ειπα δήθεν και σηκώθηκα από τις κερκίδες, μόλις είδα τον Μανο.

"Ρε Λιζα" ειπε και ρολαρα τα μάτια μου.

"Αγόρι μου δεν έχεις βαρεθεί να με ενοχλείς;" ειπα και γυρισα απότομα την πλάτη μου ώστε να τον κοιτάω.

LizaWhere stories live. Discover now