19.

19 3 0
                                    

"Το ξέρετε ότι αυτό απαγορεύεται με βάση νόμου έτσι;" ειπε και κοίταξε τον Νέιτ.

"Ποιο;" απάντησα εγώ στην θέση του Νέιτ.

"Η σχέση ή η ερωτική ανάμειξη μεταξυ δυο συναδέλφων" ειπε και κοιταχτηκαμε σαν να ξέραμε και οι δυο τι έπρεπε να κάνουμε σε τέτοια περίπτωση.

"Ορίστε;" ειπε ο Νέιτ κάνοντας τον ανήξερο

"Ο Νέιτ είναι πιο κοντα στην ηλικία μου και απλα κάνουμε παρεα. Δεν συμβαίνει κάτι" ειπα εντελώς πειστική.

"Και τα φιλια και τα μπαλαμουτιασματα τι ήταν;" ειπε και ξανά κοιτάχτηκα με τον Νέιτ.

"Απλά με φίλησε σταυρωτά γιατί μόλις φεύγαμε" ειπα και μάλλον τον πείσαμε δεν ξέρω.

Βασικά δεν είπαμε τελείως ψέματα. Γιατί όντως δεν είχαμε κάνει τίποτα.

"Τελος παντων...καλό βράδυ" ειπε ο Λουκάς και φύγαμε από την εταιρία ο καθένας με το αμαξι του προς τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις.

(...)

"Δεν έγινε τίποτα ρε Βετα. Είναι 24 και είμαι 17. Μου ειπε δεν θα με αγγίζει αν δεν κλείσω τα 18" ειπα στην Βετα η οποία ήταν περίεργη στο να μάθει τα πάντα.

"Ναι αλλά εσυ τον αγγιξες" ειπε και ξαπλωσα στο κρεβατι μου ανάσκελα κοιτώντας το ταβάνι.

"Ναι" ειπα ξεφυσώντας γιατί ήθελα να τον δω. Νομίζω έχω πάθει εμμονή.

Είναι καλό αυτό;...

"Απλά πρόσεχε μην φας τα μούτρα σου όπως με τον Μανο" ειπε η μαμά η οποία καθόταν στην καρέκλα του γραφείου μου.

"Κοιτά...δεν σου λέω ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν αλλά πρόσεχε γιατί ειναι κλασικός πεφτουλας, όποτε θέλει λίγο περισσότερο προσοχη σε αυτό το κομματι" συνέχισε η μαμά και εγώ συμφώνησα μαζί της στο κομματι του οτι θα προσέχω.

"Έτσι ήταν και ο μπαμπάς ή ήταν κανένα σπασικλακι;" ρώτησε η Βετα και η μαμά γέλασε.

"Κόβεις τον μπαμπα για σπασικλακι;" ρώτησε η μαμά ειρωνικά και γελάσαμε.

"Ξέρετε την ιστορία όποτε δεν μπορώ να σας κρύψω κάτι" συνέχισε να λέει η μαμά ενώ σηκώθηκε και πήγε προς την μικρη ραφιερα που είχαμε στον διάδρομο.

Πηρε ενα άλμπουμ και το έφερε σε εμάς.

Καθησε δίπλα μας στο κρεβατι και άνοιξε το άλμπουμ μπροστά μας.

LizaWhere stories live. Discover now