"Δεν τον θέλω. Τον σιχάθηκα" φώναξε η Μαιρη και μείναμε όλοι να την κοιτάμε σαν μαλακες.
"Κάτσε ρε αγαπη μου. Με την πρώτη δυσκολία κανείς πίσω;" ειπε η μαμά
"Ούτε 5 μήνες δεν είστε παντρεμένοι" ειπε ο μπαμπάς
"Με κεράτωσε ρε. Τι να κάτσω να κάνω μαζί του;" ειπε η Μαιρη πάνω στα κλάματα της και μείναμε όλοι άφωνοι.
"Ο Πάνος; Σε κεράτωσε ο Πάνος;" ειπα σοκαρισμένη και με κοίταξε με βουρκωμένα μάτια.
"Ναι" ειπε μέσα από τα αναφυλητα της.
"Μην εμπιστευτείς ποτέ κανέναν αγάπη μου" ειπε η Μαιρη.
"Πάμε μια βολτα να ξεσκάσεις;" ειπε ο μπαμπάς και η Μαιρη έγνεψε καταφατικά.
"Εγώ θα έβγαινα με τον Γιώργο αλλά αν με θέλετε το ακυρώνω" ειπε η Βετα και κοίταξε την μαμά.
"Όχι αγάπη μου βγες. Και εσυ Λιζα μου" ειπε η μαμά και κοίταξε και τις δυο μας ενώ πήραν τα παλτα τους και βγήκαν έξω από το σπίτι.
Έμεινα σιωπηλή και εγώ και η Βετα.
"Μπορούμε να συζητήσουμε το κομματι προ Μαιρης;" ειπε η Βετα και την κοίταξα παράξενα.
Ε;...
"Το θέμα του Λουκά Λιζα" ειπε και ξαφνιάστηκα.
"Α ναι" ειπα και κάτσαμε στον καναπέ.
Το είχα ξεχάσει αυτό...
Ε δεν φταίω! Τόσα γίνονται...
"Τι θα κανείς;" ρώτησε η Βετα και με κοίταξε ενώ έκατσε πιο αναπαυτικά στον καναπέ.
"Τίποτα. Θα συνεχίσω κανονικά. Σαν να μην ξέρω" ειπα και κατέβασε το κεφάλι της.
"Μπορώ;" ειπε η Βετα αλλά δεν κατάλαβα τι έλεγε μέχρι που ακολούθησα το δάχτυλο της που μου έδειχνε το πακέτο με τα τσιγάρα.
Αμέσως το βλέμμα μου καρφώθηκε πάνω της και έγνεψα καταφατικά χωρίς να πω κάτι.
Πήραμε και οι δυο από ένα τσιγαρο, φορέσαμε τα παλτά μας και βγήκαμε έξω στην πίσω βεράντα.
Ανάψαμε τα τσιγάρα και τράβηξα μια καλή τζούρα.
"Θα το πεις στον Νέιτ;" ειπε ξαφνικά η Βετα ενώ φυσηξε τον καπνό.
"Το ότι είμαστε μια τρελή οικογένεια; Ή το ότι ο διευθυντής - δολοφόνος είναι θείος μου;" ειπα και ανασηκωσε τους ώμους της.
YOU ARE READING
Liza
RomanceΠοιος στην χάρη μου! Το όνομα μου είναι τίτλος βιβλίου. Ναι λοιπόν με λένε Λιζα. Ειμαι 16 χρονων και είμαι ένα ακόμα σπασικλακι σε ένα συνηθισμένο σχολείο. Μια μέρα όμως αλλάζει αυτό γιατί πολύ απλά κάνω παρέες. Πως έγινε αυτό; Ούτε εγώ το κατάλαβα...