"Λιζα μου" ειπε η μαμά και κούνησε το χερι της μπροστά από το πρόσωπο μου.
"Ναι συγγνώμη" ειπα και την κοίταξα
"Δεν κοιμήθηκες καλά; Φαίνεσαι κουρασμένη" ειπε η μαμά και κοίταξα το πιάτο με το φαγητό που είχα μπροστά μου.
"Όχι" ειπα και αρχισα να τρώω.
Ήμασταν στο τραπέζι της κουζίνας όλοι μαζί και τρώγαμε μεσημεριανό. Μίλαγαν μόνο οι μεγάλοι.
Η Βετα έστελνε μηνύματα στο κινητό ο Νίκος άκουγε την κουβέντα των μεγάλων και εγώ σκεφτόμουν το ραντεβού μου με τον Μανώλη.
Το λες ραντεβού όμως; Ή είναι απλά άραγμα με έναν φίλο;
Ταρακούνησα το κεφάλι μου για να φύγει όλη αυτή η βαβούρα.
"Σήμερα θα βγω με την Ξενια" ειπα εκεί που είχαν σταματήσει όλοι να μιλάνε.
"Που θα πάτε;" ρώτησε ο μπαμπάς και σκάλωσα.
Ναι Λιζα....που θα πας με την Ξενια; Σκέψου κάτι έξυπνο τουλάχιστον.
"Σινεμά" ειπα και ο μπαμπάς χαμογέλασε.
"Εντάξει λιζακι μου. Να προσέχετε όμως ναι;" ειπε ο μπαμπάς και έγνεψα καταφατικά.
(...)
Είχα μπει στο μπανιο και είχα αφήσει να τρέχει το νερό πάνω μου. Έλουσα τα μαλλιά μου και το σωμα μου και αρχισα να ξυρίζομαι παντού.
Βγήκα έξω τυλιγμένη με μια πετσέτα γύρω από το σωμα μου και μια στο μαλλι μου.
Όταν μπήκα στο δωματιο η μαμά καθόταν στο κρεβατι μου.
"Με τρόμαξες ρε μαμά" ειπα ενώ πηρα μια τρομαγμένη έκφραση.
Άνοιξα την ντουλάπα μου και έβγαλα τα δαντελωτά εσώρουχα μου.
Κοίταξα την μαμά με την άκρη του ματιού μου. Είχε σηκώσει το φρύδι της.
"Κλείσε την πόρτα" ειπε και την κοίταξα παράξενα ενώ έκανα αυτό που μου ειπε.
"Για πες τώρα" ειπε ενώ αρχισα να ψάχνω στην ντουλάπα μου για το τι θα φορέσω.
Αν βαλω φόρεμα θα πεθάνω από το κρυο. Να βαλω ένα τζιν και την μαύρη μου πλέκτη μπλούζα;
Αυτά θα βαλω.
Τα έβγαλα πάνω στο κρεβατι και έβγαλα την πετσέτα από πάνω μου ενώ την πέταξα κάτω στο πάτωμα.
ESTÁS LEYENDO
Liza
RomanceΠοιος στην χάρη μου! Το όνομα μου είναι τίτλος βιβλίου. Ναι λοιπόν με λένε Λιζα. Ειμαι 16 χρονων και είμαι ένα ακόμα σπασικλακι σε ένα συνηθισμένο σχολείο. Μια μέρα όμως αλλάζει αυτό γιατί πολύ απλά κάνω παρέες. Πως έγινε αυτό; Ούτε εγώ το κατάλαβα...