Άνοιξα τα μάτια μου.
Άλλη μια βαρετή μέρα.
Είχα δίκιο εχθές. Όντως με το που ανέβηκα στο δωματιο μου αρχισα να σκέφτομαι εκείνη την στιγμή και να κλαίω με λιγμους. Και ξυπνησα για άλλη μια φορά με πρισμενα μάτια.
Ήταν Σάββατο σήμερα. Όλη η εβδομάδα πέρασε σχετικά κομπλέ όσο αφορά το σχολείο. Και το λέω αυτό γιατί μια εβδομάδα είχαμε κατάληψη.
Σε 5 μήνες τελείωνα την δευτερα λυκείου. Έπρεπε να βαλω τα δυνατά μου αν ήθελα να φύγω από εδώ.
Η αδερφη μου μπηκε μέσα στο δωματιο.
"Καλημερα" ειπε και χώθηκε στο κρεβατι μαζί μου.
"Μέρα" ειπα και με αγκάλιασε.
"Τι έπαθες;" την ρώτησα και με κοίταξε.
"Πάμε για ψωνια σήμερα;" με ρώτησε
"Δεν έχω λεφτά Βετα" ειπα και έβγαλα το πάπλωμα από πάνω μου.
Τεντώθηκα και έπιασα τα μαλλιά μου εναν πρόχειρο κότσο.
"Θα ζητήσουμε από την μαμά και τον μπαμπα" ειπε η Βετα και χαμογέλασε.
"Όχι Βετα" ειπα και σηκώθηκα από το κρεβατι.
Βγήκα από το δωματιο μου και έπεσα πάνω στον μπαμπα.
"Καλημερα αγάπη μου" ειπε και με φίλησε στο μέτωπο.
"Καλημερα μπαμπα μου" ειπα και μπήκα στο μπανιο.
Έπλυνα το πρόσωπο μου και εβαλα την κρεμα μου.
"Η μαμά θα πάει με τον μπαμπα για το ΣΚ στην καλαμπασας" ειπε η Βετα ενώ μπούκαρε στο μπανιο.
"Ελα μου;" ειπα και την κοίταξα ενώ βγήκα από το μπανιο μαζί της και προχωρησαμε προς τα κάτω.
"Τώρα το άκουσα που το συζητάγανε" ειπε η Βετα και μπήκαμε στην κουζίνα.
"Καλημερα" ειπε η μαμά και εφαγε μια μπουκιά από την μπανάνα της.
Άρπαξα ένα μπολ και εβαλα μεσα δημητριακά και μετά το γαλα.
Αρχισα τρώω ενώ κοίταζα την μαμά και τον μπαμπα.
"Λοιπόν κορίτσια μου..." ξεκίνησε να λέει η μαμά και ο θείος κατέβηκε από τον επάνω όροφο μαζί με τον Νίκο.
"Καλημερα" ειπε με ένα χαμόγελο ο θείος και έκατσε μαζί μας στο τραπέζι.
"Καλημερα θείε" ειπα εγώ και η Βετα ταυτόχρονα και γελάσαμε.
YOU ARE READING
Liza
RomanceΠοιος στην χάρη μου! Το όνομα μου είναι τίτλος βιβλίου. Ναι λοιπόν με λένε Λιζα. Ειμαι 16 χρονων και είμαι ένα ακόμα σπασικλακι σε ένα συνηθισμένο σχολείο. Μια μέρα όμως αλλάζει αυτό γιατί πολύ απλά κάνω παρέες. Πως έγινε αυτό; Ούτε εγώ το κατάλαβα...