Άκουσα έναν δυνατό θόρυβο και πετάχτηκα στο αέρα. Κοίταξα δεξιά και αριστερά όμως δεν ήταν κανείς. Μόλις είχα συνειδητοποιήσει ότι είχα κοιμηθεί πάνω στο γραφείο μου. Τα βιβλία μου ήταν σκορπισμένα πάνω στο γραφείο και ημουν σαν ζόμπι.
Κοίταξα το ρολοι του κινητου μου.
7:45
"Όχι ρε πουστη μου" ειπα και αρχισα να μαζεύω τα βιβλία μου πετώντας τα όπως να ναι μέσα στην τσάντα.
Κολαν σήμερα.
Εβαλα ένα κολαν γιατί είχαμε και γυμναστική μαζί με ένα κοντό φούτερ. Φορεσα τα αθλητικά μου και έπιασα έναν ψιλο ωραιο κότσο.
Ωραιος βγήκε...
Εβαλα την τσάντα στον ώμο μου και κατέβηκα κάτω τρέχοντας.
Τι σκατα; Που πήγαν όλοι;
"Ε ρε πουστη μου" ειπα λίγο πιο δυνατά ενώ ξέχασα ότι δούλευα και σήμερα.
Έτρεξα πάλι πάνω και έβγαλα από την ντουλάπα ένα μαύρο τοπακι με την παντελονα μου. Τα πέταξα και αυτά μέσα στην τσάντα και βγήκα από το σπίτι τρέχοντας πάλι.
-ήχος κινητου-
"Ναι;" ειπα και εβαλα μπρος το αμαξι.
"Που είσαι;" με ρώτησε η Βετα.
"Στο αμαξι" ειπα και αρχισα να οδηγώ προς το σχολείο.
"Σε ψάχνει ο Μανώλης παντού" ειπε και ρολαρα τα μάτια μου.
"Έρχομαι γεια" ειπα και ξεφυσηξα ενώ πέταξα το κινητό στο διπλανό κάθισμα μαζί με την τσάντα και το μπουφάν.
Μετά από 10 λεπτά έφτασα στο σχολείο. Η ώρα ήταν 8:15.
Ευτυχώς πρόλαβα. Ίσα ίσα βέβαια αλλά πρόλαβα.
Άνοιξα το ντουλαπάκι μου και εβαλα μέσα την τσάντα μου και το μπουφάν αφού έβγαλα πρωτα το βιβλιο και το τετράδιο του μαθήματος που είχα.
"Πως και άργησες;" με ρώτησε μια γνώριμη φωνή και γύρισα να δω ποιος ήταν.
Προφανώς...
"Τι θες Μανώλη;" ειπα ξενερωμενα και έκλεισα το ντουλαπάκι μου και εβαλα το κινητό μου στο αθόρυβο βάζοντας το στην τσέπη του φούτερ μου.
"Μπροοοοο" φώναξε η Ξενια και έτρεξε προς το μέρος μου.
Ο Μανώλης δεν πρόλαβε να μου πει τι ήθελε. Τον διέκοψε η Ξενια. Ο θεός την έστειλε αυτή την κοπέλα.
YOU ARE READING
Liza
RomanceΠοιος στην χάρη μου! Το όνομα μου είναι τίτλος βιβλίου. Ναι λοιπόν με λένε Λιζα. Ειμαι 16 χρονων και είμαι ένα ακόμα σπασικλακι σε ένα συνηθισμένο σχολείο. Μια μέρα όμως αλλάζει αυτό γιατί πολύ απλά κάνω παρέες. Πως έγινε αυτό; Ούτε εγώ το κατάλαβα...