Miután a karácsonyfa teljes díszben tündökölt, a társaság kiment az udvarra, ahol nagy pelyhekben hullott a hó. A farkaskölykök vidáman játszottak a magas hóban, általában a hóréteg tetején rohangáltak fel-alá, de volt olyan kölyök is, aki teljesen eltűnt a hóban, majd nagyokat tüsszentve bukkant elő, és kergetőzött tovább testvéreivel. Elisabeth büszke mosollyal nézte kicsinyeit, ahogy a hóban játszanak, közben párja is visszatért délelőtti sétájáról. A kölykök vidáman rohantak oda a fekete Alfához, és leteperték a hóba, a farkas felugrott, majd a kicsikkel kergetőzve játszott.
– Nézzenek oda – mosolyodott el Wolf, mikor a nő mellé lépett. – Peter mégiscsak ért hozzájuk.
– Imádja őket, csak néha kell neki is egy kis szünet – bólintott, majd kérdőn feléje fordult. – Minden oké?
– Persze – vágta rá habozás nélkül, majd mégis elgondolkozott, ha igaz mindaz, amit gondol, akkor lehet, hogy tartania kell Lucifer haragjától is. – Nem – csóválta meg fejét végül. – Igazat megmondva, kezdek félni.
– Mégis mitől? – lépett mögéje George, és puszit nyomott a nyakára. – Láttam, hogy szembenéztél Xhan puskacsövével, és egy arcizmod sem rezdült. Mégis mitől félsz, Bolhás?
– Attól, hogy milyen ajándékot kapok tőled karácsonyra – felelte kitérően, és egy pimasz mosolyt küldött a démonnak. Elisabeth homlokát ráncolva mérte végig a párost, de végül nem szólt semmit, visszafordult az udvar felé s kölykeit figyelte.
– Attól félhetsz is – bólintott egy perverz mosollyal George. – De szerintem tetszeni fog – tette hozzá, és ezúttal a férfi arcára nyomot puszit.
– Már megint úgy bújsz hozzám, mint valami macska – törölte le arcát undorodva.
– Ez azért van, mert vonzol magadhoz, mint egy mágnest. És mert imádom, amikor azt a felcseszett kis pofidat látom.
– Szóval direkt csinálod? – horkantott fel, majd egy ugrással a lépcső alján termett, és felkapott egy marék havat, és a démon képébe vágta. – Hűtsd egy kicsit le magad, Lu, mert nem férsz el a farmerodban – nevetett fel.
– Te kis nyavalyás – törölte le a havat az arcáról, majd leszaladt a lépcsőn, és viszonozta a támadást.
Wolf félre kapta fejét, így arca helyett a fülét találta el a dobás, a hó beleragadt szőke tincseibe, de nemigen zavarta a férfit. George újabb adag hóért hajolt le, mikor Wolf egy nagyobb ugrással mellette termett, oldalról a hátára ugrott, és ezzel sikerült ledöntenie a lábáról a démont. Párja hasára ült, és nevetve nyomott egy adag havat a döbbenten pislogó démon képébe.
– Aljas dög – morogta, miközben a hidegtől kipirosodott kezével próbálta letörölni arcáról a havat.
Wolf felkuncogott majd boldogan nézett végig párján, George fekete hajában csomókban össze ragadt a hó, arca kipirosodott, ajkai kissé lilás színben játszottak, pedig még öt perce sem volt kint a levegőn. Fekete, térdig érő szövetkabátot viselt, nyakában vörös sál lógott, míg Wolf a hideg ellenére is csupán egy fekete bőrdzsekit vett fel.
– Csak nem fázol? – nézett le gúnyosan George-ra.
– Legutóbb is miattad fáztam meg – horkantott fel.
– Annyi baj legyen – mosolyodott el, majd megrökönyödve pislogott maga elé, mikor hátulról fejbe találta egy hógolyó.
Kérdőn nézett hátra, és már meg is látta Jacket, amint az udvar túlfelén egy újabb hógolyót dobál a kezében. Wolf szeme felcsillant, és felpattant George-ról, egy adag havat felkapott a földről, labdát gyúrt belőle, és Jack felé hajította. A férfi könnyedén félreugrott, és ő is eldobta a hógolyót, ami Wolf képébe vágódott.
YOU ARE READING
Fantôme - Régi változat ✔️
FantasyMivel többen is jelezték, hogy szeretnék újra elolvasni az "eredeti" verzióját a történetnek, így visszatöltöm a honlapra a sztorit. (Lehetnek, akik még "Szörny Egyetem" címen ismerték meg.) 2017 körül kezdtem el írni a sorozatot, azóta sok dolog...