Azok közül, aki kint voltak az erdőben, mindenkit behívatott a Madam. Mindannyian vigyázzállásban álltak Blackpool előtt. A boszorkány felsóhajtott, megtörölte szemüvegét, majd megkönyökölt az asztalon, és mélyen a diákok szemébe nézett.
– Találtak valamit? – kérdezte kíváncsian.
– Nem, asszonyom – szólt Wolf még mielőtt bárki is tehette volna, George fél szemmel barátjára sandított.
– Semmi különöset nem találtunk – tette hozzá Peter, miközben vetett egy sokatmondó pillantást a nőre.
– A többiek azt mondták, hogy a nyugati fertályon volt valami. Mr. Overlord kérésére mindenkinek vissza kellett térnie a kastélyba. Miért?
– Csak meg akartunk szabadulni a többiektől – felelte a démon egy ártatlan mosollyal. – Rinával elvarázsoltuk az erdő azon részét, hogy ráijesszünk Sancesre és a többiekre.
– Akkor csak a szokásos – legyintett a nő. – Mehetnek a dolgukra. És köszönöm a fáradságos munkájukat. Dorian, maga itt marad – tette hozzá, amire az Alfa katonásan biccentett egyet.
Miután a többiek távoztak az irodából, a boszorkány az asztalra könyökölve a farkas felé nyújtotta tenyerét. Peter készségesen elővett egy erszényt a zsebéből és a Madam kezébe adta. Az erszényből hamarosan előkerült a mágikus kard, aminek láttán a boszorkány elismerően bólintott.
– Merem úgy vélni, hogy Jack Moser megérkezett a birtokra. De hogy került magukhoz a fegyver? – pillantott fel kérdőn az Alfára.
– A megbeszéltek szerint Delavega a fiú elé ment a faluba, de elkerülhették egymást a tapasztaltak alapján. Egy unikornis és egy fúria tetemére leltünk az erdőben. A fegyver ott hevert a két tetem mellett, Asszonyom. Tartok attól, hogy mikor a fúriával végzett, valami megzavarhatta, ezért hagyta el a fegyvert, amiért később vissza akart térni, de addigra már az Overlord testvérek megtalálták a holttesteket.
– Értesítse Delavegat, és kutassák át a birtokot. Ne keltsenek feltűnést. Találják meg a fiút – adta ki parancsba, amire az Alfa biccentett. – Sejtelme sincs, mi zavarhatta meg?
– Nem, Asszonyom. A fegyver ugyanakkor felfedte magát, mikor Wolf kezébe került. Habozott, de végül elismerte gazdájának – tette hozzá, amire a boszorkány sóhajtott. – George kedvére tett, Sances és McQueen ugyanakkor rossz néven vette mindezt.
– Köszönöm, hogy beszámolt minderről, Dorian – biccentett hálásan. – Beszélnie kell Wolffal, Popperre már nem számíthatok ilyen téren. Ami pedig a fegyvert illeti. Csodálom ezt a kétkedő magatartást. Habár az a két jómadár sosem osztotta meg velem, hogyan is működik a hadseregük – tette hozzá egy gúnyos félmosollyal. – Elmehet, Dorian.
– Asszonyom – biccentett a farkas, miközben halkan összecsattintotta sarkát, és távozott az irodából.
*******
Amikor a többiek elhagyták az irodát, Wolf minden szó nélkül ott hagyta volna a barátait, de George felkaron fogta a férfit. A félvér visszafordult feléje és összeráncolt szemöldökkel nézett végig a démonon, majd elrántotta kezét a szorításából.
– Mégis mi lelt téged? – kérdezte értetlenül.
– Semmi – morogta.
– Hazudtál a Madamnak – szólt közbe Ginger. – Tudni akarjuk, miért.
– Mert Jack az egyetlen élő rokonom Popperen kívül, azért! – mordult rá. – Téma lezárva.
– Nem bízol bennünk? – kérdezte halkan Eric, a szőke lemondóan felsóhajtott.
ESTÁS LEYENDO
Fantôme - Régi változat ✔️
FantasíaMivel többen is jelezték, hogy szeretnék újra elolvasni az "eredeti" verzióját a történetnek, így visszatöltöm a honlapra a sztorit. (Lehetnek, akik még "Szörny Egyetem" címen ismerték meg.) 2017 körül kezdtem el írni a sorozatot, azóta sok dolog...