Chapter 32

240 15 0
                                    

Fourth terkejut bila dia ditarik masuk ke dalam kondominum oleh Gemini.

Gemini terus menutup pintu dengan kuat membuatkan tubuh kecil Fourth terenjut kerana terkejut.

Gemini memeluk pinggang Fourth dengan tangan kanan dan tangan kiri nya mengusap pipi tembam Fourth. Dia memandang mata Fourth dengan tajam tapi redup membuatkan Fourth gugup.

" Kena-

Suara Fourth tersekat bila bibir kissable milik Gemini melekat dengan bibirnya. Fourth menutup mata bila Gemini mengucupi nya.

Gemini menggigit bibir bawah Fourth dan dia memasukkan lidahnya bila Fourth memberikan keizinannya. Dia merasai setiap deretan gigi Fourth, langit-langit mulut Fourth, dinding-dinding mulut Fourth dan dia menarik lidah Fourth untuk menari bersama.

Bunyi kecipak dansa lidah mereka memenuhi sekitar kondominum itu. Sungguh erotis. Suara itu lebih indah dari alat-alat muzik yang lain.

" Ehmmmmm Gem.... " erang Fourth dan merangkul erat leher Gemini. Fourth menekankan kepalanya supaya ciuman mereka semakin intens.

" Hanya sementara sahaja " bisik Gemini di telinga Fourth. Dia mengusap-usap lembut pinggang Fourth.

Gemini menurunkan kepalanya dan dia mengucup leher Fourth.

Fourth mendongakkan kepalanya, memberi ruangan untuk Gemini.

" Ahhh.. Nghh " desah Fourth bila Gemini mengucup dan menghisap lehernya untuk membuat tanda kepemilikan. Fourth memicit-micit tengkuk Gemini sambil menutup mata, menikmati ciuman Gemini di lehernya. Jantungnya berdenyut indah tetapi di kepalanya masih penuh tanda tanya apa yang terjadi di antara Gemini dengan Love.

Gemini kembali mengucup bibir Fourth selepas puas menjelajahi setiap inci potongan leher putih itu. Fourth terus melompat dan Gemini mendukung Fourth seperti koala.

Gemini membawa Fourth dan dia duduk di sofa dengan Fourth di pangkuannya. Fourth mencium Gemini dan tanpa Gemini sangka, Fourth menggunakan french kiss membuatkan Gemini terkejut bila Fourth mengetahui ciuman penuh sensual ini. Ciuman yang penuh ghairah, yang penuh api nafsu membara, yang penuh dengan kecanduan dan ia sungguh memabukkan bagi sesiapa yang menggunakan ciuman ini.

Fourth melepaskan bibir Gemini dari gua kecil nya bila oksigen tidak dihirup oleh paru-paru nya. Dia memandang Gemini dengan nafas yang memburu laju. Dia mengusap lembut rambut Gemini dengan senyuman kecil.

" Apa yang terjadi ? Gem okay ? " tanya Fourth, membetulkan kedudukannya di pangkuan Gemini. Dia duduk berhadapan dengan Gemini membuatkannya senang melihat wajah Gemini yang berubah bila dia menanyakan soalan itu.

Gemini terus menenggelamkan wajahnya di perut kempis Fourth. Tangannya memeluk erat pinggang Fourth seperti tidak bagi Fourth pergi ke mana-mana. Dia menghelakan nafas panjang. Kepenatan. Kepalanya pening bila memikirkan perkara ini.

Fourth hanya diam sahaja. Tidak mahu bertanya lebih kerana melihat wajah Gemini yang seperti stres.

" Kenapa ? Ada masalah ke ? " tanya Fourth dengan manja. Dia menunduk dan menggesekkan hidungnya dekat helaian rambut hitam milik Gemini. Dia menghirup haruman shampoo yang masih melekat di rambut halus bak sutra itu.

Gemini tidak cakap tetapi dia squeeze Fourth di dalam pelukannya membuatkan Fourth terkekeh kegelian.

" Baiklah.. Baiklah.. Saya tidak akan tanya lagi " kata Fourth sambil mengangguk bersama senyuman manis di bibirnya.

Gemini mendongakkan kepalanya dan bibir Gemini mengukirkan senyuman manis bak madu. Dia menggeselkan kepalanya di perut Fourth, manja.

Sikap Gemini itu membuatkan Fourth ketawa bila Gemini menjadi seekor anak anjing yang minta dimanja dan mahu perhatian daripada tuannya.

[ BL ] Flower and Cigarettes Where stories live. Discover now