Chapter 36

215 13 0
                                    

Suasana hening. Sunyi sahaja.

Fourth mengaturkan pernafasannya yang memburu laju. Dadanya berombak ganas.

Mencerlung mata Gemini memandang Fourth. Perit. Pedih pipinya apabila ditampar oleh Fourth. Tapi lebih perit mendengarkan pengakuan Fourth itu.

Dia tidak menyukai bila Fourth dengan sesiapa kecuali dirinya. Dia seseorang yang kuat cemburu dan senang mengikuti nafsu amarah nya. Dia tidak mahu kongsi Fourth dengan sesiapa pun.  Fourth miliknya, hanya dia sahaja yang boleh menyentuh Fourth tetapi kenapa ramai sangat yang mahukan Fourth ? Kenapa ?

Melihat Gemini yang kaku setelah ditampar olehnya tadi, Fourth terus menapak jauh ke belakang. Dia cuba melarikan diri dari Gemini tapi Gemini lebih pantas daripadanya. Belum sempat dia membuka pintu bilik, Gemini terlebih dahulu mendapatkannya.

Tangan Fourth dipegangnya kemas sebelum dia mengheret Fourth masuk ke dalam bilik tidur.

" Nak masuk bilik ye ? Here we are now " kata Gemini dengan serius.

Pintu bilik dikunci dan Gemini bersandar di pintu bilik.

Fourth berundur ke belakang, cuba menjauhkan dirinya sejauh mungkin dari Gemini.

" Run baby run... Run if you can " Gemini tersenyum manis. Senyuman itu menyenakkan perut Fourth. Gemini membuka kot nya dan dihempaskan ke lantai. Butang baju kemejanga dibuka satu-persatu. Gemini masih bersandar di pintu sambil matanya tidak lepas memerhatikan Fourth.

" Gem... Jangan... Please don't... " Fourth sudah menitiskan air matanya. Dia tidak mengenali Gemini di hadapannya ini. Gemini nya penuh dengan kelembutan dan kemesraan, bukan Gemini yang penuh amarah cemburu dan suka memaksa nya. Air matanya bercucuran membasahi pipi.

" Mulai dari malam ini, bear this in your mind. You are mine. When you are mine, you are not suppose to be wuth any other man... I'm sick of reminding you about this. Like it or not, face it, sayang " ucap Gemini dengan suara yang romantis. Dia tersenyum menggoda dengan kerlingan mata yang meliar nakal.

Cemburu nya menggunung apabila melihat Fourth tidak habis-habis didekati oleh Satang dan Mark Pakin. Dia tidak peduli siapa Fourth sekarang ini. Kini, dia mahu Fourth menjadi miliknya. Dia mahu membuatkan Fourth tidak boleh berjalan. Fourth hanya untuk dia. Mulai dari hari esok, dia tidak akan membebaskan Fourth ke mana-mana tanpa pengawasan darinya.

Dia memang sudah hilang akal. Memang. Memang akal warasnya sudah tiada dan menghilang apabila Fourth muncul di dalam kehidupannya. Dia sanggup lakukan apa pun asalkan Fourth menjadi hak miliknya seorang. Dia mahu Fourth tunduk di hadapannya dan tidak melawan percakapannya. Dia tidak akan melepaskan Fourth walaupun apapun yang terjadi.

Gemini menapak mendekati Fourth yang audah terpelosok di hujung dinding. Dia tersenyum miris. Dia terus menarik pinggang Fourth dan dia mengucup leher Fourth dengan kasar dan rakus membuatkan Fourth terkejut.

Kalut Fourth mahu lepaskan diri dari rangkulan Gemini. Dia menggigit telinga Gemini dengan kuat membuatkan Gemini menjerit kesakitan. Tangan Gemini yang tidak memeluk pinggangnya, terus Fourth melarikan diri, menjauh daripada Gemini. Dia mahu melarikan diri menuju ke pintu bilik tetapi lengannya ditahan oleh Gemini.

Gemini yang sudah murka terus menampar wajah Fourth membuatkan Fourth terkejut.

Fourth dapat merasakan cairan mengalir di dalam mulutnya dan ada bauan hanyir menusuk hidungnya.

Gemini dengan kuat,  membanting tubuh Fourth membuatkan Fourth jatuh tersungkur di atas lantai. Kekuatan Gemini lebih tinggi daripadanya lebih-lebih lagi Gemini mempunyai tubuh yang tinggi dan besar.

Langkah Gemini yang perlahan dan tenang bagai gendang bahaya yang memalu tangkai hatinya.

" Gem... " Fourth mengesot ke tepi dinding. Dia cuba menjauhi Gemini. Bibirnya yang mengalirkan darah, dikesat dengan lengan bajunya. Pipinya sedikit membengkak kerana ditampar oleh Gemini. Bibirnya menggigil. Kesakitan menguasai jiwanya saat ini membuatkan dia ingin menangis.

" Fourth sayang... Don't you realise that you fucking seriously how to drive me crazy. Like shit right now... Do it again dear and you will see how mad I can be. Dare to do it again, sayang ? " soal Gemini dan dia mencangkung di hadapan Fourth. Tangannya mengelus lembut pipi Fourth yang memerah kerana ditampar olehnya.

Fourth mengalihkan sedikit wajahnya, takut Gemini mengasari nya lagi. Pipinya terasa perit, kebas. Dia memejamkan matanya, tidak mahu bertatapan mata dengan Gemini.

Gemini senyum dan mengusap air mata yang mengalir di pipi tembam milik Fourth.

Fourth menolak tangan Gemini dengan kasar. Fourth meludah ke muka Gemini membuatkan Gemini terkejut.

Melihat Gemini tengah lengah, dia terus melarikan diri dari Gemini tetapi dia tidak menyangka, Gemini lebih cepat menangkap pergelangan kakinya dan Gemini menarik kakinya ke belakang membuatkan Fourth terjatuh di atas lantai. Dadanya bertembung dengan lantai membuatkan Fourth menjerit kesakitan. Fourth mencengkam dadanya dengan air mata yang turun di pipi tembam nya. Dadanya sakit. Bukan sakit kerana berhentaman dengan lantai, tapi hatinya sakit bila Gemini melayannya begini.

Gemini terus bangun dan mengesat ludah Fourth yang berada di sekitaran hidungnya. Dia menarik bahu Fourth dan pipi Fourth ditampar lagi membuatkan Fourth terkejut besar.

Fourth menggigit bibirnya yang terluka. Dia terus menendang kelengkang Gemini dengan lutut nya membuatkan Gemini terdiam beberapa saat dengan wajah yang keruh, menahan kesakitan yang mesti perit itu.

Fourth merangkak di bawah Gemini, mahu melarikan diri. Dia tidak mahu 'disentuh' secara kasar oleh Gemini. Dia tidak mahu.

Mata Gemini buta, melihat ketakutan di wajah Fourth. Gemini dengan kuat, menarik rambut Fourth membuatkan Fourth menjerit kesakitan. Beberapa helai rambut Fourth tercabut dari akarnya membuatkan air mata Fourth menitis di pipinya.

Gemini merangkul tubuh kecil Fourth dan dia memeluk Fourth dengan erat. Setiap inci potongan leher putih milik Fourth, dihisap, digigit, dijilat, dicium dan digendus olehnya dengan buas. Kot tuxedo yang dipakai oleh Fourth, dicampak selepas kancing terbuka. Kemeja putih yang melekat di tubuh Fourth, membuatkan Gemini tidak puas hati. Gemini fokus sibuk mengucupi leher Fourth sambil membuka setiap butang di kemeja Fourth.

Fourth meronta-ronta ganas, cuba melepaskan diri tapi tidak membawa kesan kepada Gemini.

" Lepaslah !!!! " Fourth menjerit sekuat hatinya. Dia menolak-nolak kepala Gemini, menyuruh menjauh dari lehernya yang merasakan sakit bila Gemini menggigit kulit lehernya.

" Shut the fucking up or you will regret it " mendatar suara Gemini. Gemini dengan mudah, membawa Fourth ke katil. Tubuh mungil Fourth dihempaskan ke atas katil membuatkan tubuh Fourth sedikit melantun-lantun. Gemini membiarkan Fourth terbaring di situ.

Rambut hitam Fourth yang kemas, menjadi berantakan. Dada dan perut Fourth terdedah di hadapan Gemini kerana setiap butang terbuka kerana perlakuan Gemini. Kedua kaki Fourth bergesel antara satu sama lain.

Gemini menelan saliva nya melihat keadaan Fourth masa ini. Menggoda. Seksi. Membuatkannya ingin memiliki Fourth malam ini.

Fourth masih terkial-kial untuk bangun. Dia bergelut dengan perasaan panik yang berlegar dalam dirinya dan keinginan untuk melarikan diri dari situ.

Semakin Gemini merapati, semakin badannya menggigil ketakutan. Dia tidak rela disentuh oleh Gemini. Dia tidak suka dikasari. Dia benci kekasaran. Fourth bergegas turun dari katil, mahu melarikan diri dari Gemini.

Tanpa disangka, selimut terlilit di kaki Fourth kerana Fourth terlalu kalut ingin melarikan dirinya membuatkan kaki Fourth menggesel-gesel di selimut dan selimut itu mengikut pergerakan kaki Fourth.

Selimut yang melilit di betis Fourth membuatkan Fourth kesusahan mahu melarikan diri. Dia menoleh, memandang Gemini yang sudah naik ke atas katil. Fourth terburu-buru ingin lari dan dia terjatuh, kepalanya terhantuk pada bucu kotak kayu yang berada di hujung katil nya.

Darah merah menitik dari dahinya kemudian mengalir ke mata dan pipinya. Hangat. Pandangan Fourth semakin kabur.

" Fourth !!! "

Dia hanya mendengar suara Gemini memanggilnya dengan kuat sebelum dunianya menjadi kelam, gelap-gelita.

[ BL ] Flower and Cigarettes Where stories live. Discover now