Частина 3

60 18 1
                                    

— Вибачте? Про Хан І Гьоля?

— Так.

На запитання Чхон Са Йона Кім У Джин зробив спантеличене обличчя. Він не очікував, що його раптово викличуть і будуть ставити такі питання. Проте такий простий слуга, як він, ніяк не міг зрозуміти намірів вродливого Майстра. Кім У Джин почухав потилицю й одразу ж відповів.

— Нічого особливого. Поки ви не подзвонили, він був у своїй кімнаті, як завжди.

— Хм...

Чхон Са Йон перепитав, зав'язуючи темно-синю краватку.
 

— А крім цього?

— Перепрошую?

— Було ще щось незвичайне?

— Так...

Кім У Джин на мить завагався. Незвичайне. На думку спав Хан І Гьоль, який зазвичай був ідіотом, не спроможним навіть зустрітися з ним поглядом, але цього разу все було інакше. Те, як Хан І Гьоль дивився на нього, свідчило про впевненість. Навіть його постійна замкнута поза стала прямою, як у моделі, і все змінилося, включаючи тон його голосу, акцент і його особистість. Він був наче зовсім іншою людиною.

— Це було трохи дивно. Він не плакав і не... Це важко пояснити, але атмосфера змінилася.

Розповісти про це босові було трохи складно. Він намагався пояснити якомога більше, але не знав, чи зміг передати все це належним чином.

— Гаразд.

На щастя, Чхон Са Йон вдягнув піджак і згадав про щось інше. 

— Сьогодні Хан І Гьоль йде на завдання.

— Так.

— Простеж за ним. І якщо побачиш щось дивне, доповіси про це.

Кім У Джин був трохи збентежений таким наказом, але не висловив свого здивування і схилив голову. До цього моменту Чхон Са Йон ніколи не визнавав Хан І Гьоля як особистість.

Звичайно, він знав, що це не було через якусь дурну причину, як от його віра в Хан І Гьоля. Це був природний вибір, він тримався за свою слабкість. Всі члени гільдії знали, що Чхон Са Йон має якесь відношення до останнього кровного родича Хан І Гьоля.

"Дійсно... він поводиться надто дивно, щоб просто ігнорувати його."

Було видано наказ стежити за Хан І Гьолем.

Кім У Джин пригадав, як вчора Хан І Гьоль вийшов з кімнати вчителя і не заплакав, що було абсолютно нормально. Зазвичай він плакав і тремтів, наче в нього був напад. Було б добре, якби це було не так, але якщо Хан І Гьоль збирався забути про свого кровного родича і мав інші плани...

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now