Частина 24

44 12 3
                                    

Я на мить забув, як відповідати, і просто витріщився.

— Чому ти такий здивований? Думаєш, я не знав?

— ......

— Це дурість, Хан І Гьоль.

З цими словами Чхон Са Йон відпустив мене. Я підняв верхню частину тулуба і потер свербляче горло, запитуючи:

— ...коли ти помітив?

Скільки б я не думав про це, я не міг зрозуміти. Досі, маючи справу з Чхон Са Йоном, я ніколи не говорив про свою сестру...

— Якби ти думав, що твоя сестра все ще жива, Хан І Гьоль, — він кинув у мене червону куртку, в яку був одягнений, — ти б попросив її повернути.

— А...

— Ти не плакав і не благав побачити її, як раніше.

Тоді я згадав розмову з Чхон Са Йоном перед тим, як увійти до воріт. Що я сказав Чхон Са Йону, який запитав, чого я хочу натомість?

"Будь ласка, принеси мені два низькорівневі предмети, які можна отримати всередині цієї брами".

Два низькорівневих предмета. Відразу після відповіді я навіть зрозумів, що припустився помилки.

— Ха...

Як сказав Чхон Са Йон, я був справді дурнем.

Існування молодшої сестри було найважливішою річчю, щоб втекти від Чхон Са Йона. Чим більше я вірив у те, що моя сестра жива, тим більше Чхон Са Йон сприймав би її як мій повідець.

Я сам зруйнував свій план. Треба було врахувати, що Хан І Гьоль був одержимий своєю єдиною кровною родичкою, сестрою. Це було те, чого не зрозуміють ті, хто ніколи не мав сім'ї.

Це була повна поразка. Я зітхнув і підняв своє хитке тіло.

— Чхон Са Йон.

З точки зору карткової гри, мене застали за грою в "Джокер", але здаватися було ще рано. У мене залишилося ще багато карт.

— Визнаю, я програв.

Саме в цей час я навмисне посміхнувся йому.

— Але я теж маю характер, тож не люблю, коли мене покірно тягнуть за собою, ясно?

— Хм. Я думав, що з тобою буде важче...

Чхон Са Йон подивився на мене блискучими очима, ніби цікавлячись моєю поведінкою.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now