Частина 22

40 12 1
                                    

Всі були в захваті від того, що їм вдалося відтіснити монстрів. Обличчя тих, хто одужував від простого лікування цілителя, були сповнені сміху і радості.

— Ха, я така рада. — з глибоким зітханням полегшення сказала Мін А Рін, яка прийшла подивитися на стан членів гільдії разом з командою цілителів.

— Їх було так багато... Я дуже злякалася.

— Ворота вже оцінили?

— Ще не знаю... Гадаю, що це буде S-клас.

Так і було. Я здалеку бачив, як Чхон Са Йон розмовляв з Пак Гьон Хо.

Минуло шість днів відтоді, як я увійшов у ворота. Місце призначення, де очікувався вихід, також було досить близько.

Ось-ось має з'явитися бос.

Це був бос, який скинув SS-предмети, тож, звісно, в нього має бути SS-ранг.

Я подивився на членів гільдії, які зібралися навколо і розпалили багаття. Я не думав, що вони могли уявити, що може з'явитися бос SS-класу. Якби я знав правду, то не став би так неквапливо розпалювати багаття.

Чхон Са Йон, ти, падлюка... Здається, ти не хочеш говорити про боса до самого кінця.

Звідки Чхон Са Йон дізнався, що ці ворота SS?

Згідно з романом, Чхон Са Йон вкрав ворота у Ха Тхе Хьона і отримав предмети класу SS.

Що не допомогло. Було б непогано дізнатися, що за чудовиськом був бос.

Сьогодні мені пощастило, але я не можу розраховувати на везіння, коли маю справу з босом SS-класу. Чхон Са Йон був би в порядку, оскільки він був того ж рангу, що й бос, але було очевидно, що інші члени групи не зможуть навіть нормально стояти.

Зрештою, не залишається нічого іншого, як залишити все на розсуд Чхон Са Йона.

Якби це був Чхон Са Йон, його одного, мабуть, було б достатньо. Я пригадав рухи Чхон Са Йона, коли він розправлявся з монстром середнього рівня.

......

Я швидко озирнувся на цю думку. Я не бачив Чхон Са Йона, який щойно був з Пак Гьон Хо.

Мені було ліньки озиратися, але дуже важливо було йти далі. Мін А Рін схопила мене за зап'ястя, коли я збирався рушити на пошуки Чхон Са Йона.

— Ходімо разом, І Гьоль-ші!

— Що?

— Всі хочуть привітатися з тобою. Ну ж бо!

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now