Обробка упирів була швидко закінчена. Спочатку їх було не так багато, і не було причин, щоб це зайняло багато часу, оскільки чотири або п'ять упирів помирали щоразу, коли У Со Хьок змахував рукою.
Я спустився з повітря і став перед У Со Хьоком.
— У Со Хьок-ші. Ця рука... це ваша здібність?
— Так.
Коли було підтверджено, що з упирями покінчено, рука У Со Хьока повернулася до нормального стану.
Оголені м'язи верхньої частини тіла були не жартом. Товсті плечі, груди і чіткий прес. Я заздрісними очима дивився на ідеальне тіло у формі перевернутого трикутника.
З такими кістками він народився. Проте це не було тіло, яке ніколи не можна було б побудувати за допомогою невеликих фізичних вправ. Я був упевнений, що це, мабуть, через S-ранг. Якщо подумати, то всі люди навколо мене були в хорошій формі.
— Ти скоро просвердлиш в ньому дірку, Хан І Гьоль.
Злякавшись слів Чхон Са Йона, що пролунали ззаду, я прийшов до тями. Як тільки я відвів погляд від тіла У Со Хьока, він, який стояв нерухомо, відкрив рот.
— Тепер я можу одягатися?
— А, гм. Вибачте. Ви в хорошій формі, тому я не знаю.
Я ввічливо вибачився і відступив на випадок, якщо мене вважатимуть збоченцем. На щастя, У Со Хьок почав вдягати сорочку з таким обличчям, наче його це не надто хвилювало.
— Я не очікував, що чоловіче тіло буде тобі до вподоби. — дражниливо сказав Чхон Са Йон, струшуючи кров, що заплямувала його меч.
— Еу, ти з глузду з'їхав? Я не бачив це таким чином.
— Тоді що?
Я відповів щиро.
— Так, звичайно, здорово, що йому вдалося вийти на такий рівень.
Це було не так добре, як у Хан І Гьоля, але я не був із тих, хто добре набирає м’язи. Я вдвічі більше за інших намагався наростити м’язи, але врешті-решт мені не вдалося досягти бажаного рівня тіла.
Тоді я був у неабиякій депресії. Думаючи про це зараз, це було не так погано, як У Со Хьока, але я думаю, що поставив свій ідеал занадто високо.
— А ранги і вище зазвичай більш розвинені, ніж звичайні люди. Всі вони в хорошій формі, навіть якщо не слідкують за своїм тілом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
De TodoУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...