Ми з Пак Гьон Хо літали туди-сюди між заходом і північчю, розкидаючи залізні кулі над монстрами. Монстри, чиї величезні тіла здригалися від болю, потроху заривалися в пісок, щоб уникнути вибухів, і незабаром більшість з них зникли в піску.
— Я не...
Пісок, по якому повзали монстри, випинався, коли вони рухалися.
— Я не очікував цього.
— Вони не просто так S-класові. Все ускладнюється.
Пак Гьон Хо насупився.
Монстри, які пішли в пісок, були повільнішими, ніж раніше, але вони неухильно просувалися вперед до команди. Коли монстри виринали з піску перед командою, яка вже відволіклася на битву...
Я повернув решту залізних кульок Пак Гьон Хо і сказав.
— Повертаймося. Краще піти та перевірити, чи все гаразд, і вказати на місця, де були монстри, які сховалися в піску.
Побачивши, що Пак Гьон Хо кивнув, ми негайно розвернулися і попрямували до членів команди. Через піщану бурю, яка затуляла собою все навколо, можна було бачити членів команди, які працювали в повному розпалі. На щастя, вони трималися добре, і ніхто не відривав їх від роботи. Через нагромаджені трупи монстрів, з півдня та зі сходу постійно налітали чудовиська.
Каааааак! Кккііі!
Тіло східного монстра було розрубано навпіл мечем, що горів червоним кольором завдяки здатності кривавого вогню. Чхон Са Йон, який акуратними рухами розрубував монстрів, був оточений гарячим полум'ям з усіх боків. Монстр, що кинувся на нього, згорів і перетворився на попіл, не встигнувши навіть наблизитися.
Наблизившись до Чхон Са Йона, я відчув такий сильний жар, що мені було важко тримати очі відкритими. На моєму виснаженому від використання здібностей тілі виступив холодний піт.
— Майстре.
Ккііі, ккііік! Кйаакк!
Численні монстри, що загорілися, виверталися тілами й голосно кричали. Чхон Са Йон, який стояв посередині, на мій заклик опустив свій меч і повернув голову. Поваливши Пак Гьон Хо на землю, я підійшов ближче до Чхон Са Йона.
— Ти закінчив?
— Це...
Я на мить замислився, як пояснити. Хоча імпульс був хороший, результат не був задовільним.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
عشوائيУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...