Частина 6

52 16 0
                                    

- Я розумію твій план, але...

Ча Су Йон, яка йшла за мною, завагалася, а потім відкрила рота.

- Що ти робитимеш, якщо не вдасться?

- Не вдасться?

- ...Тхе Хьон-ші. - Ча Су Йон зробила незадоволене обличчя. - Він може не прийти мене шукати.

- Ну.. - відповів я, не приховуючи м'якого виразу обличчя. - Не знаю. Така імовірність є, але вона досить низька. Близько 10%.

- Що? Значить, ймовірність того, що Тхе Хьон-ші прийде, становить 90%?"

- Так.

Я підняв голову і подивився на будівлю, від якої тхнуло цементом.
Покинута будівля, яку знесли, була пустою. Цю будівлю випадково знайшов Ха Тхе Хьон у романі, й вона стала йому в пригоді у різних ситуаціях. Наприклад, для упіймання та допиту лиходія-гарматного м'яса.
Занедбану будівлю виявили пізніше, тож єдиною людиною, яка знала про неї, був я. Перша людина, яка знайшла його - власник.

- ...чому ти такий впевнений?

- Перепрошую?

Ча Су Йон подивилася на мене складними очима, оглядаючи занедбаний будинок.

- Мені шкода, якщо ти не очікував цього, але, чесно кажучи, ми з Тхе Хьоном-ші не дуже близькі.

Ча Су Йон насупилася і почервоніла.

- Звичайно, я люблю Тхе Хьона-ші. Я думаю про нього саме так, але він, здається, не думає так само.

- Ми з ним зустрічалися лише двічі. Я буду співпрацювати з тобою, але думаю, що Тхе Хьон-ші...

- Прийде.

Не те щоб я не розумів, що мала на увазі Ча Су Йон. Якби я не прочитала роман, я б ніколи не розробила такого плану.

- Навіть якщо він не прийде, тобі, Ча Су Йон-ші, не буде завдано жодної шкоди. Можете бити мене з усією своєю злістю. Нам все одно потрібен правдоподібний привід, щоб викрадення провалилося.

- Навіщо ти це робиш?

- Я вірю в Ха Тхе Хьона-ші. Він обов'язково прийде. - навмисне твердо відповів я.

Якщо Ча Су Йон зараз засумнівається, це означатиме, що всі мої зусилля були марними. З м'якою посмішкою я почав говорити так, щоб переконати Ча Су Йон.

- Довіртеся Ха Тхе Хьону. Невже ви думаєте, що він відвернеться від Ча Су Йон-ші, якій загрожує небезпека? На мою думку, абсолютно ні.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now