Частина 17

41 14 3
                                    

Вибух був ще потужнішим, ніж той, що вбив монстра, який заманив члена гільдії в пастку. Трупи монстрів, що загинули від вибуху, були розтоптані натовпами інших, що наступали ззаду.

— В атаку!

Команда дальнього бою повалила на монстрів, що бігли, свої здібності. Крижані стріли летіли, як гострі стріли, а з неба били блискавки. Кожна з різних здібностей розривала і розривала монстрів на шматки.

Кяак! Кяак!

Тіла поступово накопичувалися, але назустріч їм бігло ще багато монстрів. Команда дальньої дистанції була спантеличена.

— Чорт, їх занадто багато!

— Я втомився від цього.

— Я не можу пробити їхню шкіру.

— Цілься в голову! Це найслабше місце.

Противники були монстрами S-класу. Оскільки атаки здібностей рангу B не працювали, вони не могли проявити свою силу в бою. Коли атака дальньої команди закінчилася, Пак Гьон Хо відкрив рота.

— Другий раунд.

Я застогнав і викинув три залізні кулі. З мого боку почувся низькочастотний сміх.

Ти, сучий сину, здається, радий отримати дуже корисну пускову установку. Я терплю це тільки тому, що поспішаю розібратися з монстрами.

Куун! Бум!

Пролунав ще один вибух, коли монстри наблизилися до залізних кульок, які я кинув. Я звик до оглушливих вибухів.

— Команда дальнього бою готова!

— Відтепер я і команда дальнього бою зосередимося на атаці середньої зони. Нехай команда ближнього бою візьме на себе ініціативу.

— Слухаюсь!

Команда ближнього бою, що спостерігала за цим, заблокувала фронт, виставивши зброю за командою Пак Гьон Хо.

Коли я намагався дихати, Пак Гьон Хо сказав.  

— Третій раунд.

— ......

Хочу додому.

Я закусив губу і викинув залізні кульки.

* * *

— Ха, ха...

Дивлячись на трупи монстрів, я нахилився і важко зітхнув. Вперше так використовував свої здібності, тому важко було перевести подих. Я відчув різке хвилювання і торкнувся чола. Головний біль став набагато сильнішим, ніж раніше. Здавалося, це був побічний ефект від використання моїх здібностей до межі.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now