Частина 15

39 14 0
                                    

Це була, безумовно, секція відпочинку, тому атмосфера в колективі була сповнена небаченої раніше енергії. Члени гільдії, які розташувалися біля річки, де текла блакитна вода, відпочивали й виглядали щасливими, неначе приїхали з подорожі.

— І Гьоль-ші! Там готують каррі. Ходімо поїмо разом!

— Каррі? Тут?

— Так. Тому що тут є вода. Ми вже давно не їли як слід. Скористаймося нагодою і поїмо!

...Не очікував, що тобі так сподобається. Я відступив на крок назад і сказав Мін А Рін, яка збиралася тягнути мене за собою. 

— Гаразд, ти йди першою. Я знайду Кім У Джина і піду з тобою.

— Добре. Якщо запізнишся, не буде чого їсти, тож давай швидше!

Її слова були правдою, сюди долетів смачний запах. Мін А Рін, яка не їла вже чотири дні, так зраділа, що покликала мене з собою.

— Не хвилюйся. Я зараз прийду.

Але я не йду.

Посміхнувшись і попрощавшись з Мін А Рін, я увійшов до лісу посеред енергійної атмосфери. На відміну від берега річки, в глибині лісу було багато великих дерев, було важко і волого.

"Краще шукати його зверху."

Було б набагато швидше знайти його в польоті, ніж з-під опуклих коренів, які були розміром зі стегно дорослого чоловіка. Я підняв своє тіло вгору за допомогою своїх здібностей і подумав про речі, які я повинен був дістати.

По-перше, крила "метелика з сапфіровим хвостом", комахи, яку можна було знайти лише в секції відпочинку.

Його назвали сапфіровим, бо він мав колір, схожий на сапфіровий камінь. Метелик мав крила, які були красивим поєднанням синього та фіолетового кольорів. Це була комаха, на яку ніхто не звертав уваги, тому що вона була просто красивою - нічого особливого в ній не було.

По-друге, рогоподібна гілка "синюватого дерева-велетня", яке росло лише біля лісової брами або в секції відпочинку.

На цьому дереві був викарбуваний унікальний візерунок, який рідко можна було побачити деінде. Воно росло тільки в лісових брамах або в секції відпочинку, але мені потрібна була рогова гілка, отримана з брами класу "А" або вище, тому я повинен був отримати її цього разу.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now