Частина 49

106 8 3
                                    

Я схопив документи і ліг на диван. Я прикипів поглядом до документів, але їхній зміст не йшов мені в голову.

Після того, як я полежав деякий час, повернувся Кім У Джин, який вийшов з кімнати, сказавши, що піде до себе в кімнату на деякий час. Звикнувши до того, що Кім У Джин завжди тримався поруч зі мною, щоб він не робив, я першим відкрив рота.

— Що це?

— Чашка з моєї кімнати. І додатковий одяг.

— Навіщо ти це несеш?

— Залишу тут.

Навіщо ти залишаєш це в моїй кімнаті...?

Незалежно від того, було це абсурдно чи ні, Кім У Джин почав переносити речі в кімнату Лулулала (룰루랄라, Lululala може використовуватися в будь-якому реченні, щоб показати щастя) одну за одною. Цей покидьок, я думаю, що він піднімається нагору тільки тоді, коли дійсно спить.

— Що ти робиш?

Кім У Джин, який вільно пересував речі, нарешті підійшов до мене. Я все одно збирався розповісти йому, тому передав документи Кім У Джину.

— Це... Це список воріт?

— Так. Ти чув, що з воротами виникла проблема?

— Угу.

— Це короткий список воріт, які потрібно очистити протягом двох місяців... Серед них ворота, позначені червоним кольором, - це гільдія, яка попросила мене стати найманцем.

— Всі гільдії, крім Блана, подали по два запити.

Джайна надіслала два запити А класу, а Рохеон — B. класу та А класу. Реквієм - А і С класу.

Я впевнений, що Чхон Са Йон вже перевірив їх.

Нещодавно ти змусив мене страждати біля воріт середнього класу, а тепер знову просиш. У тебе немає совісті.

— Як вони можуть до тебе не додзвонитися?

— Вони просили через Реквієм. Чхон Са Йон говорив в новинах, що він близький зі мною.

— ......

Кім У Джин надув губи, ніби йому це не сподобалося.

— Давай просто проігноруємо це.

Подумавши трохи, я похитав головою.

— Не може бути, щоб я зовсім не міг піти... Я збираюся знайти відповідні ворота.

— Чому ти не можеш не піти?

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now