Частина 50

45 9 0
                                    

Я побачив будівлю Гільдії Рохеон. Це був мій третій візит після того, як я втратив свідомість.

— Що це?

Коли я вже збирався увійти у вхідні двері, я з жахом побачив репортерів, які оточили будівлю. Чому їх так багато?

Якщо я пройду крізь них...

Я впевнений, що репортери мене зловлять. Згадавши свій жахливий досвід інтерв'ю в районі N42, я без вагань знайшов інший вхід.

На щастя, входів було кілька, оскільки будівля була великою. Я піднявся нагору ліфтом на підземному паркінгу.

— Чув, що така ж ситуація і з гільдією Рейна.

— Реквієм відправив людей з розумовими здібностями і вигнав їх на вулицю... Чи не повинні ми зробити те ж саме?

Коли я вийшов з ліфта для офіційних осіб і перейшов до головної зали, то звідусіль почув скарги від працівників. Здавалося, що через журналістів, які отаборилися в будівлі, було досить некомфортно.

Я повільно оглянув перший поверх Гільдії Рохеон, який був сповнений метушні. Атмосфера явно відрізнялася від реквієму. Я знову зрозумів, наскільки швидко і вміло з цим впорався Реквієм.

Озирнувшись, я побачив Ха Тхе Хьона, який стояв біля входу до зали. Він, одягнений у білу сорочку, з роздратованим виразом обличчя дивився на репортерів, що стояли зовні будівлі.

Якщо подумати, Ха Тхе Хьон ненавидів репортерів. У романі він ненавидів репортерів, які були настирливими і навіть кілька разів спричиняли тертя.

Навіть Ха Тхе Хон, який ігнорував їх, щоб не зашкодити гільдії, міг здогадатися, наскільки надокучливими зазвичай були репортери.

Чи не повинен я привітатися?

Хоч я і висловив намір взяти участь у воротах, але не було відомо, чи приєднається Ха Тхе Хьон. Але я не можу стояти тут весь час... Я зупинив звук кроків і підійшов до Ха Тхе Хьона.

Ну, чи не було б добре просто сказати, що я фанат і що я радий його бачити. Потім запити його, де конференц-зал…

— Ах.

Поки я йшов, затамувавши подих, думаючи про те, про се, Ха Тхе Хьон повернув голову з блискучим поглядом. Коли я зустрівся з ним поглядом, то застиг на місці, наче спійманий на крадіжці.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now