— Цікаво, чому ви запитуєте? Звісно, від мене не вимагають повідомляти навіть приватні подробиці...— Чесно кажучи, я хотіла б почути трохи про користувача здібностей рангу А.
— Трохи, кажете?
— ...Я проводила розслідування, але не було жодної інформації про те, коли він пробудив свої здібності, де він був і як він був. Ніби хтось навмисно все стер.
Чхон Са Йон не змигнув оком, незважаючи на гострі слова Чхве Мі Джин.
— Які у вас з ним стосунки?
— Хм. Ну, зараз це не ті стосунки, якими можна особливо пишатися.
Чхве Мі Джин насупилася.
— Ви виглядаєте досить близькими, якщо це так.
— У багатьох відношеннях, він хлопець з видатними здібностями. Думаю, чому я хочу зблизитися з ним, цілком очевидно.
У відповідь на його хитру змієподібну відповідь, Чхве Мі Джин відповіла.
— Ви добре знаєте, що для Майстра великої гільдії недобре зближуватися з незалежним користувачем здібностей більше, ніж це необхідно, Майстре Чхон Са Йон.
— Ладнати з ним більше, ніж потрібно ... що ж. Я хочу, але інша сторона не хоче. Тож навіть якщо це не так, я можу лише шкодувати про це.
— Досить жартувати.
— Я відповів щиро, тому мені сумно, що ви сприйняли це як жарт.
Тадак.
Чхон Са Йон постукав по столу своїми довгими білими пальцями. Атмосфера, що вирувала навколо Чхве Мі Джин, одразу ж перейшла до Чхон Са Йона.
— Як ви знаєте, він незалежний. Він не пов'язаний з жодною гільдією, але якщо штаб-квартира втручається... Це вже занадто, Чхве Мі Джин, керівник Центру управління воротами.
Відкинувшись на спинку стільця, Чхве Мі Джин стулила губи і підняла брови, поки він повільно говорив.
— Я не думала, що ви уникнете відповіді на це питання...
Чхон Са Йон, здається, ставиться до всього легковажно, але я знаю, що насправді він є жорсткішим супротивником, ніж будь-хто інший. Тому я навмисно підняла цю тему в неминучій ситуації... Я не думала, що ви будете таким обережним.
Чхве Мі Джин вирішила, що краще зробити крок назад. Якщо вони почнуть говорити про це зараз, це лише посилить пильність Чхон Са Йона. Набагато краще було б підготуватися пізніше і підійти до користувача здібностей рангу А, а не до Чхон Са Йона.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
RandomУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...