Частина 23

38 12 1
                                    

Я застосував свою здатність до Кім У Джина, поки заспокоював своє дихання. На відміну від Мін А Рін, чиї ноги вже були поховані в піску, тіло Кім У Джина злетіло в повітря.

— Гей, Хан І Гьоль! Ти...! — кричав Кім У Джин з перекошеним обличчям.

Я знав, що він збирається сказати, але не слухав. Я похитав головою і підійшов до Мін А Рін.

— Це... Це небезпечно, І Гьоль-ші.

Коли я опустився на коліна і почав копати пісок, Мін А Рін заплакала і штовхнула мене в плече. Мені було байдуже, я продовжував копати.

— Я ж казав, що захищу тебе, - сказав я, ніби пообіцяв собі. Я копав гарячий пісок, що вкривав тіло Мін Арін. Холодний піт стікав по моєму лобі.

Крики членів гільдії, що тривожили мене, поступово зникали. Сам пісок пожирав людей навмання, ніби перетворившись на монстра.

...І Гьоль-ші.

Мін А Рін провалювалася у швидкому темпі, ніби сміючись над моїми божевільними зусиллями розчистити пісок. Мої руки й долоні горіли.

— Все гаразд, Мін А Рін.

Вона більше не плакала. Її обличчя було настільки спокійним, що сльози зупинилися. Навпаки, я задихався від сильного хвилювання.

— Мін А Рін не помре тут. Я знаю це. Я маю на увазі...

Вона була однією з найважливіших фігур в оточенні Ха Тхе Хьона. Тому не могла просто так померти в такому місці.

...звичайно, не могла.

Мін Арін, яка почула мої слова, ледь помітно посміхнулася. Я відкрив рот, щоб сказати ще щось, але нічого не вийшло. Жахливе відчуття, про яке я забув, виповзло назовні й почало поглинати мій розум.

З блідим, як статуя, обличчям і заплющеними очима Мін Арін зникла в піску. Я не міг повірити в те, що побачив перед очима - порожньо, лише пісок. Навколо було страшенно тихо.

Саме тоді я зрозумів, що навколо нікого не було.

— Кім У Джин...

Кім У Джина, який ширяв у повітрі, щоб уникнути піску, теж ніде не було видно. Я похитнувся на ногах і голосно закричав: "Кім У Джин!"

Де ти був? Ти так часто ходив за мною, що я вже втомився від цього, але чому ти зник, не сказавши ні слова в такий важливий момент?

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now