Частина 16

33 14 0
                                    

Піді мною зав'язався запеклий бій. Я бачив, як члени гільдії розгубилися від раптової атаки монстра S-класу.

— Атака!

Щось пролетіло прямо переді мною, і я рефлекторно хитнув головою. Розчин кислоти пролетів повз моє вухо і залишивши його боліти.

Кяааак!

Один монстр подивився на мене і закричав, широко роззявивши пащу, інші монстри підняли голови в унісон. Довгий язик, змочений липким розчином кислоти, проростав крізь зуби, виливаючи кислоту з роззявленої пащі.

Квієк! Квієк!

Кислотні розчини летіли на мене, як з водяного пістолета. Від першого було легко ухилитися, але коли справа дійшла до другого і третього, швидко ухилитися було важко. Занадто багато кислоти. 

— Тримайся за мене — так! — правильно!

Було важче ухилятися, тримаючись за талію Кім У Джина. Я постійно зісковзував, бо не звик ширяти в повітрі з кимось іншим.

— Хан І Гьоль, туди!

Кім У Джин, що озирався навколо, вказав ліворуч. Коли я перевів погляд, то побачив цілителів і Чхон Са Йона з довгим мечем у руках. Помітивши перелякану Мін А Рін, я одразу ж полетів туди.

— Мін А Рін!

— І Гьоль-ші!

Мін А Рін, яка побачила мене і Кім У Джина, привітала мене з великим полегшенням. Я спустився на землю, відпустив Кім У Джина й одразу ж запитав.

— Що сталося?

— Як тільки ми вийшли із зони відпочинку, з піску раптом виповзло чудовисько.

— Ти запізнився.

Навіть коли всі боролися, Чхон Са Йон, як завжди, був розслаблений. Я максимально придушив свої емоції й відкрив рота.

— Куди ти так поспішаєш? Якби ми залишилися в секції відпочинку, було б більше...

— Це не змінює ситуації.

Чхон Са Йон м'яко посміхнувся. Чорні очі, що визирали крізь розвіяне на вітрі волосся, виглядали дещо порожніми.

— Відійдіть.

Куґуґун!

Як тільки Чхон Са Йон закінчив говорити, земля сильно затряслася. Мін А Рін, яка не змогла втримати рівновагу, впала вниз. Кваааак! Пролунав жахливий рев. Озирнувшись назад, я побачив монстра, що стояв передніми лапами на плечах члена гільдії, що впав під час землетрусу.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now