Частина 36

30 11 0
                                    

Мені не хотілося їсти важку їжу, тому я зупинився біля ресторану швидкого харчування і купив набір гамбургерів. З поліетиленовим пакетом, від якого йшов маслянистий запах, я зайшов у провулок старого житлового району.

У брудному і вузькому провулку, де панувала темрява, світилися лише старі вуличні ліхтарі.

— Це нагадує мені старі часи...

Колись давно я переїхав у подібне місце, коли тільки-но почав працювати.

Гадаю, це десь тут.

Було важко знайти потрібне місце, бо на кожному будинку були відсутні або зламані адресні таблички. Довго блукаючи провулком, я почув чоловічий крик.

— Ти, падлюка, зупинись там!

Людина з'явилася з іншого боку, коли я почув, як впала коробка.

Я зупинився, щоб подивитися, що відбувається. Чоловік, який тікав, був спійманий чоловіком, який йшов за ним, і грубо покотився по вулиці.

— Кім У Джин, ти негідник, ти просто жалюгідний покидьок, якого їм стало шкода, то чому ж ти здіймаєш такий галас? Га?

— Курва, відпусти!

Спостерігаючи за енергійною погонею, що відбувалася, я нахмурився, почувши ім'я Кім У Джина. Наблизившись на кілька кроків, я побачив обличчя спійманого у світлі вуличного ліхтаря.

Це справді Кім У Джин.

Куточок його рота був розірваний, наче його вже колись били, а бічна частина обличчя була червоною. Чоловік, який тримав Кім У Джина, що боровся, надув свої пухкі щоки і саркастично розсміявся.

— Як довго ти думаєш протриматися? Ви всі були такими великими і могутніми після того, як гільдія прийняла вас навіть з вашими слабкими здібностями, бляха-муха...

— Ггх... — Кім У Джин, який дивився на чоловіка крізь своє мокре від поту руде волосся, зціпив зуби і сказав. — Відвали, чорт забирай. Навіть якщо ти даси мені кілька тисяч, я не піду, тому відпусти мене!

— Самовпевнений маленький виродок.

Чоловік закотив рукави шовкової сорочки і стиснув кулаки. Я з першого погляду зрозумів, що його кулаки більші за обличчя Кім У Джина.

— Подивимося, чи залишишся ти таким зарозумілим, коли тебе поб'ють до втрати пульсу.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now