Частина 31

33 11 0
                                    

Гільдією номер один у Кореї була Гільдія Реквієм, а другою - Рохеон, але розрив між цими двома гільдіями був досить великий.

Чи знав Ха Тхе Хьон про це, чи ні, але замість того, щоб спростувати мої слова, він примружив очі.

— Ти думаєш, я в це повірю?

— Я просто...

Продовжуючи говорити, я втратив рівновагу і спіткнувся об раптовий струс землі. Я не впав, бо Ха Тхе Хьон тримав мене за зап'ясток, але все моє тіло напружилося від зловісного передчуття.

Куґуґуґун!

— Що відбувається?

Знову все навколо сильно здригнулося. Ха Тхе Хьон підтримав мою верхню частину тіла, яка тряслася і підняв голову.

Каарк, каарк!

Незліченна кількість ворон, ховаючись у темряві, злетіла і пролетіла повз. Посеред несамовитого воронячого крику можна було почути чиєсь щебетання.

— Не може бути...

ГВАААААА, - пролунало у мене над вухом важке ревіння. Я поспішно віддав пальто Ха Тхе Хьону і підвищив свою здатність.

— Давай поки що підемо звідси.

Ха Тхе Хьон надів пальто і кивнув головою.

—Ггх!

Земля сильно нахилилася в один бік. Я обійняв Ха Тхе Хьона, що сповзав, і поспішно злетів у повітря.

— Думаю, нам потрібно розірвати шкіру, щоб вибратися звідси.

Ха Тхе Хьон схопив мене за талію і кивнув головою. Я продовжував підніматися вгору повз серце, яке світилося набагато червоніше, ніж раніше.

— Зараз!

Ха Тхе Хьон підняв свій меч і замахнувся ним над собою. Ніби розсікаючи темряву, чорна шкіра розкололася навпіл, відкриваючи небо між ними.

Коли ми пролізли крізь тріщини, стало зрозуміло, звідки походить тремтіння.

— Воно живе?

— Ні, воно мертве.


Велетенська, невідома істота, яку вважали мертвою, вивертала своє тіло, ревучи, з широко роззявленою пащею. З продірявленої шкіри вилетіла зграя ворон, і жахливий крик розносився по всій окрузі.

— Це машина.

— Машина?

— Виглядає так, ніби кузов був модифікований.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now