Частина 48

41 9 0
                                    


— Ти кажеш, що ви друзі?

Ча Су Йон, яка мала гарний зір, ніяк не могла цього не помітити. Кім У Джин схопив мене за руку і з підозрілим виглядом потягнув назад.

— Ходімо, Хан І Гьоль. Ти вже закінчив свої справи.

Це була правда.

— Куди ти йдеш? Дай мені свій телефон.

— Він не хоче тобі його давати. Яка ж ти невігласка.

— Невігласка я чи ні, але хто ти такий, щоб втручатися?

— Бо він мій друг!

— Який ще друг? Якщо вже брешеш, то бреши як слід.

Я потер лоб і зітхнув. Чому це сталося?

— Ви обидва, припиніть.

— Але ця жінка!

— Ця людина продовжує чіплятися!

Зрештою, це була моя відповідальність - керувати потоком розмови.

— Заспокойся, Кім У Джин. Коли я казав, що ти можеш втрутитися? Навіть розкривати свої здібності за власним бажанням.

— Це...

— Ча Су Йон-ші. Я не можу зараз дати тобі свій номер через обставини. Я передам всі ділові питання через нього.

— Якщо це він...

Ча Су Йон, яка одразу зрозуміла, що я маю на увазі, зробила незадоволене обличчя.

— Може, це через нього?

— Що?

Що ти сказала?

— Я не бачила його таким, але, мабуть, він досить суворий зі своїм коханим? Навіть номер жінки не можеш зберегти.

— Перепрошую...?

Від несподіваних слів у мене в голові потемніло. Кім У Джин, який слухав Ча Су Йон разом зі мною, роздратованим голосом запитав:

— Що ця жінка зараз говорить?

Саме тоді я згадав про те, що сталося в лікарняній палаті Гільдії Рохеона, про що я забув. Тільки не кажи мені, що непорозуміння все ще було...

— Справді, це смішно. Ти ж знаєш, що мені не потрібен твій номер телефону для цього?

— Ні, я знаю це. Знаю, але...

— Уф... Здається, він тебе дуже обмежує. Я розумію.

— Це непорозуміння...

Я не встиг договорити, як Ча Су Йон розвернулася.

— У будь-якому випадку, у мене сьогодні багато справ, тому я піду першою. Якщо будуть якісь питання, зв'яжись зі мною через нього.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now