Частина 7

43 16 0
                                    

Ха Тхе Хьон був у дуже поганому настрої з самого ранку, після того, як прокинувся.

— Що з тобою? Виглядаєш втомленим.

Зі стурбованим обличчям запитала Лі Джу Ха, що стояла поруч з Ха Тхе Хьоном.

— Все гаразд.

Він похитав головою, але вона додала. 

— Не перенапружуйся і дай мені знати, якщо втомишся. Ти важливіший за цю браму.

— Я в порядку, правда.

Лі Джу Ха і Ха Тхе Хьон щойно прибули до штаб-квартири управління гільдії, щоб взяти участь у зборах, на яких вирішувалося питання про приналежність нових воріт до тієї чи іншої гільдії. Вони увійшли до центральної зали пліч-о-пліч, нахмуривши брови.

— До речі, мені здається, всі стали трохи жадібними. Невже ця брама така важлива?

— Я не впевнений. Просто відчув що не можу її пропустити.

— Ну... Тхе Хьон, ти ж у нас SS-клас.

Якщо SS-клас, який мав кращі органи чуття, ніж у більшісті пробуджених, говорив таке це означало, що була ймовірність того, що це були хороші ворота. Якщо нам пощастить, то це може бути першокласна брама, яка давно не з'являлася.

— Можливо, ці ворота віддадуть нашій гільдії, тоді ти повинен бути присутнім...

Лі Джу Ха, яка говорила, дивлячись уперед, ніяково замовкла. У відповідь Ха Тхе Хьон підняв голову і подивився на чоловіка, що стояв навпроти нього.

— Давно не бачились, пані Лі Джу Ха.

— Майстер Чхон Са Йон.

Майстер Гільдії Реквієм, Чхон Са Йон. Він підійшов до Лі Джу Хі та Ха Тхе Хьона. Яскраві очі, що виднілися з-під м'якого чорного волосся, повернулися до Ха Тхе Хьона. Красиві очі з тонкими подвійними повіками, гострий ніс і лінія підборіддя. Його біла шкіра, що контрастувала з темним волоссям, була такою ж прекрасною, як і його ім'я, але він мав ауру, яка не давала змоги підійти до нього.

— Давно не бачилися.

Чхон Са Йон вдав, що знайомий з Ха Тхе Хьоном, і простягнув йому руку. Тримаючи велику, міцну руку, яка не схожа на його гарне обличчя, Ха Тхе Хьон спокійно відповів.
 

— Давно не бачились.

Бззз, енергія зіткнулася між їхніми руками. Лі Джу Ха, яка стояла на невеликій відстані від них, виглядала стурбованою, коли відчула пульсуючу енергію від їхнього рукостискання.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now