8 AY SONRA....
Elimi karnımda gezdirdim. Oğlum şisko olacaktı sanırım.
Sevda anne "Gelin... Bukeye bakıver."dedi
"Sana börek getirmişti." diyede ekledi. Buke Bana Borekmi getirmisti? Sasırtıcı.
Asagı avluya indim. Buke elif ile konuşuyordu. Malesef.
Buke beni görünce gülümsedi.
"Sana börek getirdim. Sevda yengemde buradaydi onuda görmeye geldim."
"Zahmet etmişsin."
Elindeki tabagı bana uzattı. Elinden alınca yukarı dogru ilerdim. Uraz "Mira." diyerek bir hışımla girdi içeri. Urazın yanına gittim.
"İsimiz var,gidiyoruz." dedi.
"Nereye?" dedim merakla. Uraz kafasını hafifce sag sola yatırdı. Sinirliydi. Birsey demeden konaktan cıktım ve arabaya bindim. Ehliyet kemerimi takamıyordum malesef o yüzden uraz arabayı yavas kullanıyordu.
Uraz "nereye gidecegimizi merak ediyorsun degilmi?" dedi.
"Evet."
Uraz alayla güldü. Ama... Yine sinirliydi.
Yirmi bes dakikalik yolculuktan sonra bir arazideydik. Arabadan indik. Uraz elimi tuttu ve hızla yürümeye basladı o hızlı yürüyünce bende hızlanmak zorundaydım. Elimi karnıma koydum.
"Uraz bebek..." dedim. Uraz telaşla bana döndü. "Yavaşla bir zarar gelebilir." diye uyardım onu.
Uraz elini karnımda gezdirdi.
"Özür dilerim oğlum." diye fısıldadı. Bu manzaraya istemeden gülümsedim.
"Mira!" Burağ'ın sesiyle durdum. Uraz bana baktı. "Hesaplasma zamanı güzelim." dedi. Burak kosarak yanıma geldi ve bana sarıldı ben ise hâlâ sinirle Uraz'a bakıyordum. Uraz busefer dahada sinirlenmisti.
Burag'ı benden ayırıp yere fırlattı. Ben bir an dengemi kaybeder gibi oldum ama sonradan toparlanmıstım. Uraz burag'ı tekmelemeye basladı.
"Sen. Benim. Karıma. Nasıl. Sarılırsın. Orospu cocugu!"
Urazın kolunu tuttum.
Ağlamayada basladım.
"Uraz ne istiyorsun ondan? Sen beni bu halimle o yüzdenmi evden cıkardın."
Aglayarak söylemiştim. Uraz "şuna sevmedigini söyle ve gidelim." dedi. İzbandutların birisi videoya almaya basladı.
"Hadi güzelim." dedi Uraz. Burağ'a "Burak ben evliyim ve bir cocugum olacak. Ben Uraz'ı seviyorum... Hemde cok." dedim tereddüt etmeden. Dogruydu. Her kelimem dogruydu işte.
Uraz izbanduta videoyu kapattırdı. Elimi tuttu. Burak ise aglıyordu. Evet aglıyordu. Bende hâlâ aglıyordum. Durduramıyordum.
Burak "Mira.." dedi. ama aldırmadım arabaya bindim. Uraz'da yerini alınca motoru calıstırdım.
Uraz "Aglama." dedi.
Ben hâla hüngür hüngür aglıyordum.
"Hormonlarım yüzünden." dedim.
Uraz güldü. Sanki biraz önceki seyler yasanmamıs gibi.
"Ateş bir doğsaydı." dedi.
"Ateş?" dedim sorar gibi.
"Oglumuz,adı Ateş olacak. Tabi sende istersen."
Aglamam birden kesildi ve güldüm. Ah bu hormonlar! İşi belli olmuyor.
"İsterim." dedim.
Aklım Burak'ta idi. Demekki heryerde aynı şeyleri diyordu hâlâ.
"Uraz o video ne olacak?"
"Magazinlere verecegim. Tabi yayımlamamaları icinde oldukca fazla para sayacagım ama herkes ögrenecek onun yalanını."
Cevap vermedim. Araba durdugunda indim. Ayaklarım,ellerim hep sişmisti.
Ve kilo almıstım.
Uraz yanıma gelince elini tuttum. Ondan destek alarak yürümek daha kolaydı,yada hoşuma gidiyordu.
Konaktan iceri girdigimizde sofra kurulmuştu bile.
Boran baba,sevda anne,buke,elvan,urazın kuzeni kuzey...
Hepsi sofradaydı.
Kuzey beni görünce "yarım dünya geldi." dedi.
Kaşlarımı çatıp ona baktım.
Uraz "Kuzey sus ağlamasın simdi." dedi gülerek.
Gözlerdim doldu. Titreyen sesimle "alay edin siz." diyip odama dogru ilerledim.
Boran baba "ugrasmayin benim gelinim ile." dedi. Ama oda egleniyordu belliydi.
Sevda anne arkamdan"kızım sofraya gel." diye seslendi.
"Tamam." diye bagırdım titreyen sesimle. Gözümden bir damla yaş aktı elimi karnıma koydum.
Odama girdim ve yataga oturdum. Gözümdeki yaşı silerek
"Senin baban hödük." dedim.
"Yalan söylüyor oglum annen,kanma sen ona." dedi. Arkamı döndüm.
"Ne var?" dedim sinirle. Uraz yanıma oturdu. Göz yaslarımı sildi.
"Tamam bir daha demeyecegim." dedi.
Gözleri dudaklarıma kayınca kalbim göğüs kafesimi kıracak bir sekilde atmaya basladı. Yüzünü yüzüme yavasca yaklaştırdı.
Dudaklarımız birbirine deyince gözlerimi kapadım.
Dudaklarımı bir açlıkla öpüyordu. Bir eli belimde diger eli karnımdayken benimde iki elim yanagında idi.
Dudaklarımı onunkinden ayırdım. Nefes nefese kalmıstık ikimizde.
Alnımı alnına dayadım.
"Seni seviyorum uraz ağa." dedim.
"Bende seni seviyorum,hemde çok."
İcimden hayır ben daha cok demek gelsede vazgectım ergen asıklar gibi olmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM
General FictionMİRA VE URAZ'IN HİKAYESİ,BİR AŞKIN HİKAYESİ BU... Mira deli dolu bir genç kız idi,babası onu pamuklara sarıp büyütmüştü. Hayatını hep özgürce yaşamıştı. Mardin'e taşındı. Cok seviyordu o sehri,rüya gibi bir yerdi sanki. O sehir onun Cehennemi olursa...