MULTIDE MIRAZ CIFTIMIZ VARR.
ILK ONCE ACIKLAMA ILE BASLAYACAĞIM.
URAZ EVLATLIK DEĞIL,YANLIŞ YANSITTIM. ILK HIKAYEM BU BENIM MAZUR GÖRÜN.
URAZ SADECE AILESINDEN SEVGI GORMEMIS BIRISI. EVLATLIK AKLIMIN UCUNDAN BILE GECMEDI. POYRAZIN ÜZERINE DAHA ÇOK DÜSTÜLER SADECE URAZ O YÜZDEN BU KADAR AGRESIF BIR ADAM. NEYSE SON OLARAKTA GÜL ARTIK BENIMLE YAZMAYACAK,GENELDE BÖLÜMLERI BEN YAZIYORDUM ZATEN.
IYI OKUMALAR CANIM OKUYUCULARIM,IYI KOTU YORUMLARINIZ ICINDE TESEKKUR EDERIM IYIKI VARSINIZ BENIM ICIN COK DEGERLISINIZ :)Poyraz beni öğle yemeğine çıkarmayı teklif etmişti dün gece. Uraz bunu duymuştu ve kesin bir dile 'asla' demisti. Bende gitmeyecektim zaten.
Bugün Uraz'la carsıya inecektik. Oglumuzun ilk dogum günü icin alısveris yapacaktık.
"Yine ağaç ettin be kadın!"
Urazın sesini duymamla odadan cıktım. Sedirde oturmus beni bekliyordu. Ay beklesin ne olacak degilmi?
"Ay catladın be adam! Geldim işte."
Uraz beni baştan aşagı süzdü.
"Eteğin yırtılmış." Dedi bacagımın sağ tarafında bulunan yırtmacı göstererek.
Güldüm.
"Ciddimisin?"
"Mira git degistir onu! O etekle carsıya gelemezsin!"
"Uraz abartma! Alt tarafı kücük bir yırtmaç." Diye karşı cıktım.
"Mira!" Dedi Uraz uyarır gibi.
"Çiftekumrular kavgamı ediyor?" Poyraz'ın sesini duyunca bakıslarımı Uraz'dan cekip Poyraz'a diktim.
"Evet." Dediğimde Uraz'da aynı anda "hayır!" Dedi. Tabii onun ses tonu fazlasıyla sertti.
Poyraz güldü.
"Uraz ben şirkete gidiyorum." Dedi.
"Siktir git nereye gidiyorsan poyraz!"
Poyraz yine pişkince sırıttı.
"Ben kactım hadi baybay yenge." Dedi tam arkasını dönmüs gidiyorduki tekrardan bana döndü "etek yakışmış." Diyip günes gözlügünü taktı. Uraz sinir ayağa kalktı Poyraz'a doğru atılınca önüne gecip ellerimi göğüsüne koydum. Poyraz gülerek hızlı adımlarla giderken Uraz "Birdaha böyle birsey duyarsam kan çıkar burda" diye bagırdı Poyraz'ın arkasından.
Beni kardesinden kıskanıyordu!
Tabii beni kıskanması hoşuma gidiyordu ama kardeşinden kıskanması tuhafıma gidiyordu.
Uraz'ın elini elime kenetledim.
"Hadi bizde gidelim."
"Eteğini degişirde gidelim."
Ay unutmadımı bu konuyu!
Dudaklarım yukarıya doğru kıvrıldı.
"Yanımda sen varsın,kimse bana bakamaz." Diye fısıldadım.
"Yemin ederim o sortları ve etekleri yırtacağım."
"Olmuyorki çoğu." Dedim gülerek "bol geliyorlar."
El ele yürümeye başladık.
"Yemek yemiyorsunki doğru düzgün."
"Uraz başlama gene."
Siyah jeep gelince şoförümüz arabadan inip arka kapıyı actı. Ilk once ben sonra Uraz bindikten sonra şoför kapıyı kapatıp arabadaki yerini aldı.
Uraza "nereye gidiyoruz ağam?" Diye sordu.
"Carşı."********
"Ya Uraz dur şu mağazayada bakalım. Yeni geldik daha."
"Ya yeter be kadın üc saat kırkbeş dakikadan beri buradayız."
"Ya valla son."
"Bu kaçıncı son!" Diye homurdandı.
"Ateşin alısverisi bir saat sürdü. Senin işin oooo daha bitmez ulan!"
"Ya ama valla son girelim hadi."
Uraz belimden tutup beni durdurdu.
"Girmiyoruz Mira. Bak sana hediyede aldım,romantikleştim bunun şerefine artık eve dönelim."
Evet bana bir kolye yaptırmıstı. Kolyede uraz mira ve ateş yazıyordu. Cok hoş bir kolyeydi.
"Ne romantiklesmesi be! Bak sana kolye aldım diyip boynuma taktın. Bu mu romantikleşme!"
Soför gelince Uraz direk arabaya bindi.
"Hadi!"
Oflayarak arabaya bindim. Bir alışveris yaptırtmadı yahu!*******
Eve geldiğimizde Poyraz'ın kahkaha sesi geliyordu. Uraza baktıgımda dislerini birbirine bastırıyordu.
"Ben şuna bakıp geliyorum güzelim,sende sortları ve etekleri dolabından tek tek cıkar. Bes dakikaya odada olacağım."
Kaslarım istemsizce catıldı.
"Nediyorsun Uraz ya?"
"Sen yapmazsan ben yapacagım."
"Nah." Diyip odaya dogru kosmaya basladım. Uraz arkamdan "Mira!" Diye bagırdı.
Hasssssss! Koşuyormuydu o?
Merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladım.
"Mira o eteklerde şortlarda gidecek!"
Merdivenleri bitirdiğimde odaya girdim ve kapıyı kilitledim.
"Hadi gir bakalım Uraz ağa." Dedim gülerek.
"Tamam giriyorum." Dedi.
Giremezkii! Sesi bir daha gelmeyince Poyraz'ın yanına gittiğini düşündüm.
Dolabıma yönelip sort ve eteklerin oldugu tarafı actım.
Nereye saklayacaktım bunları ben?
"Ellerini çek oradan."
Uraz'ın sesini duyunca ona doğru yavasca döndüm.
Ben calısma odasının kapısını tamamen unutmustum. Koskoca kapıyıda görmemişim ya ben!
Uraz zafer kazanmış gibi sırıttı.
"Şortlarına ve eteklerinle vedalaş güzelim,kocacığın birazdan onları paramparça edecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM
General FictionMİRA VE URAZ'IN HİKAYESİ,BİR AŞKIN HİKAYESİ BU... Mira deli dolu bir genç kız idi,babası onu pamuklara sarıp büyütmüştü. Hayatını hep özgürce yaşamıştı. Mardin'e taşındı. Cok seviyordu o sehri,rüya gibi bir yerdi sanki. O sehir onun Cehennemi olursa...