Bölüm 53 "BAĞ EVİ"

11K 494 34
                                    

IYI OKUMALAR.

Uraz cekip gittiginde diz çöküp aglamaya basladım.
Ben onu cok seviyordum,ne kadar inkar etsemde ben onu deli gibi seviyordum.

Bana bakışını,güldügünde kısılan gözlerini,sinirlendiginde çattıgı kaşlarını,sırıtışını... Herşeyini!

Ama ihanet...
Affedilemez birseydi,ben affetmek istesemde gururum asla izin vermezdi. Bu gurur ne lanet birseydi!

"Mira Abla?"
Gamze'nin sesiyle gözlerimi sildim.
"Efendim Gamze?" Dedim titrek sesimle.
"Ben... Uraz abi ısrar edinde aldım iceri,belki barışırsınız diye..."
Omuz silktim.
"B-boşver."
Gamze "Ben seni yanlız bırakayım." Dedi ve gitti.
Ağlamaktan bile bıkmıştım.
Babam,ağlamak insanın yorgun kalbini dinlendirir derdi. Benim herseyden bıkmış yorgun kalbim dinleniyormuydu simdi?
Çömeldiğim yerden kalkıp,kosarak odama cıktım.
Gamze Ateş'in başındaydı.
"Gamze benim isim var,sen Ateş uyanmadan corba yap uyanınca icirirsin."
Giysi dolabımı actım. Asker yesili pantolon,siyah kazak ve siyah botlarımı alıp banyoya girdim. Banyoda giyindikten sonra,banyodaki makyaj malzemelerimin oldugu cekmeceyi actım.
Göz kalemimi göz cevreme sürdüm,siyah bir rimelle kıvrık kirpiklerimi dahada cok kıvırdım. Mat seftali rengi rujumu sürdükten sonra saçlarımı düzelttim. Banyodaki isim bitince cıktım ve odama girdim.
Siyah montumu giyindim. Gri boyunlugumu ve beremi taktıktan sonra cantamı omzuma taktım.
"Gamze ben gec gelmem." Dedim fısıltıyla.
Gamze "Tamam abla,sen merak etme." Dedi.
Gülümsedim. Evden cıktıgımda hızlı adımlarla arabama bindim. Vakit kaybetmeden gazı kökledim.
Aras'ın numarasını cevirdim. Direk actı.
"Efendim Mira?"
"O testin gercegini istiyorum,derhal!"
Aras "Ne testi?" Diye sordu.
"Ya iste,şu babalık testini. Gupse'yide getirt sirketine. Geliyorum!"
"Mira ne gerek var allasen? Aldattı o adam seni iste,gerek yok teste."
"Bosanma davası icin gerekli. Oraya geldigimde o Gupse'de testte orada olsun,hadi bay!" Diyip telefonu kapattım.

Buda salakmıdır nedir!

##

Sirkete geldigimde arabamı park edip indim,Gupse umarım gelmistir.
Sirketten iceri girdigimde,direk asansöre bindim ve en üst kata bastım. Gupse'yide biraz gömeyim,testi alıp avukata gideyim bari.
Şu Uraz'ında peydah cocugunu görmek nasip olmamıstı daha,amaaan olmasında zaten!

Asansör en üst kata ulasinca hızlı adımlarla Aras'ın odasına girdim.
Geldigimi farketmemislerdi,nasıl sohbete daldılarsa...
"Amacına ulaşıyorsun,umarım sorunsuz biter." Dedi Aras.
Gupse gülerek birsey söyleyecekken beni gördü.
Bosanmamızı istiyordu tabi,ondan amacına ulasıyordu Gupse!
Aras'ında gözleri beni bulunca gülümsemeye calıstım. Özellikle Gupse'ye güclü görünmeliydim,zafer kazandıgını düsünmesin!
"Oo Mira gelsene."
Aras'ın sozleri karsısında koltuga oturdum.
Acıkmıstım,karnımın gurultuları duyuluyordu.
Aras "Acıkmışsın,yemek söyleyeyimmi?" Diye sordu.
"Iyi olur,hamile hamile ac kalmayayım!" Dedim Gupse'ye sert sert bakarak. Göz devirdim,gözlerimi Aras'a diktim.
Yüzündeki o tuhaf ifadeyi görünce,dediklerim karsısında pisman oldum. Bana olan duyguları... Of! Ama oda bana bir iyilik yapıp,Uraz'ın aldattıgını söylemisti. Ondanda uzaklasamamki!
"Neyse.. Ben sana yiyecek birseyler söyleyeyim." Diyip odadan cıktı.
Gupse "Sana asık o,bence denemelisiniz. Uraz'dan bile yakısıklı." Dedi.
Alayla "Farkımız bu iste. Ben Uraz dısında tüm erkeklere körken,sen öyle degilsin!" Dedim.
"Uraz demisken,ogluyla tanıstı iki gün önce."
Yalandan gülümsedim.
"Iyi."
Gupse kalın kaşının tekini havaya kaldırdı.
"Iyimi?"
"Evet,Uraz'ın oğlu sadece Ateş değil. Ama sevdiği kadın sadece benim,bunu o kalın kafana yerlestir. Yoksa üzülürsün." Dedim alayla.
Gupse "Yakında nikahı bastıgımda anlarsın canısı." Dedi bana.
Bana!
"Şizofren misin acaba sen? Bırak şu ucuz lafları artık!"
O sırada iceri Aras girdi. Elinde bir tepsi vardı. Gülümsedim.
"Hızlısın."
"Daha fazla aç durma. Sevdigin gibi yaptırdım,hamburgerin icinde sadece ketcap var. Pateteslerinde sıcak."
Nereden biliyorduki benim sevdigim seyleri? Benim ortamıma fazla girmekezken bunları bilmesi tuhaftı. Suan Gupse vardı,yoksa sorardım nereden bildigini.
"Tesekkürler." Diyip elindeki tepsiyi aldım ve kucagıma koydum.
Iştahla yemegimi yerken,Aras'ın beni izledigino farkettim. Bozuntuya vermeden yemegimin hepsini mideme indirdim.
Tepsiyi koltugun diger tarafına bıraktım.
"Haydi Gupse,ver şu testi!"
Ortamda sessizlik oluştu. Kaşlarım istemsizce catıldı.
"Hadisene,senimi bekliyecegim."
Gupse cantasındaki testi cıkarıp bana  uzattı. Testi elime alıp,birsey demeden odadan cıktım.
Avukat'a gitmeyi planlıyordum ama suan kararsızdım. Kesin bir jarar vermem gerekiyordu,onuda saglıklı bir kafayla düsünmeliydim. Oflayarak asansöre bindim.

Vallahi yıldım!

Zaten stres üzerine stres,üzüntü üzerine üzüntü yasıyordum bari bebegime birsey olmasaydı.

######

Arabama bindigimde telefonumun zil sesi kulaklarımı doldurdu. Arayan kisiye baktıgımda,Uraz'ı gördüm.
Omuz silktim.
Sürün be!
Arabamı calıstırıp yola koyuldum.
Telefonum tekrardan calınca sinirle nefesimi dısarı üfledim.
Bu Uraz neden böyleydi?
Aramasını cevaplamazsam daha cok arayacaktı,en iyi acayım.
Aramayı cevapladım.
"Efendim Uraz?"
"Arabanı sağa çek!"
"Ne diyorsun ya?" Dedim sinirle.
"Arabanı saga cek yoksa cok kötü olacak!" Diye kükredi sinirle.
Dudagımı dişledim. Ne oluyordu ya?
Arabamı patika yolda yüz metre ilerledikten sonra durdurdum.
Ayy bu niye bu kadar sinirliydi?
Son gaz gelen Uraz'ın arabasını gördüm.
Tırnaklarımı dişlemeye basladım. Birseye sinirlenmisti ama neye?
Arabadan inince "Senin o pic kurusuyla ne isin var he!" Diye bagırdı.
"Ne diyorsun be sen!" Diye bagırdım bende.
"Aras Rüzgar ne is diyorum!"
"Sanane!"
"Ne demek sanane lan! Sen benim hâlâ nikahlı karımsın!"
Sesi dahada yükselmisti,zaten onun kalın ve yüksek sesi benimkini bastırmış durumdaydı.
"Yakında sadece cocuklarının annesi olacagım!"
Uraz boynundan o tuhaf sesi cıkardı.
"O ne demek?" Diye sordu sakince. Sakindi ama siniri gözle görülür derecedeydi.
"Senden bosanacagım."
Uraz aniden benı sırtına alınca tiz bir cıglık attım.
"Ya Uraz manyakmısın indir beni!"
"Kacırıyorum seni!"
"Ne!" Diye bagırdım.
"Suan karar verdim,konusacagız."
Cıglık attım.
"Istemiyorum! Bitti!"
Beni arabanın ön koltuguna oturttu,ardından kemerimi bagladı.
Kapıyı kapatırken inmek icin bir hamle yapacaktım ama kapıyı kapatıp kitlemisti bile. Salak bu adam!
Arabanın etrafından dolanıp sürücü koltugunun kapısının önünde durdu.
Gülerek kapıyı actı. Ben kemeri cözmek icin savas verirken Uraz arabaya binip kapıları tekrardan kitlemisti bile.
"Aptal adam! Bırak beni,eskiyamısın!" Diye bagırdım tüm gücümle.
"Beni delirttin iyice!" Diye tısladı.
"Nereye gidecegiz onu söyle bari?"
Uraz sırıtınca daha cok sinirlendim.
"Konuşsana!" Diye bagırdım.
"Kimsenin bizi bulamayacagı biryere... Bagevine!"

####

Gözlerimi actıgımda yabancı bir yatakta yatıyordum.
Ben ne ara uyumustum ve ne ara bu yataga yatmıstım. Veya yatırılmıstım!
Yataktan sinirle kalkıp odadan cıktım ve salona girdim. Ev kücüktü zaten,salon uyudugum odadan göründügü icin bulmak güc degildi.
Burnuma yemek kokusu gelince acıktıgımı hissettim.
"Uraz gitmek istiyorum." Dedim sertce.
"Hayır. Olanları enine boyuna konusana kadar gidemezsin biryere."
"Ya Uraz sacmalama! Ateş hasta,beni bekliyordur!"
"Gamze iyi bakıyor ona rahat ol."
Sinirle yanına gittim,omuzlarından ittim.
"Derdin ne! Gitmek istiyorum dedim sana."
Uraz "Konusacagız dedim sana!" Diye tısladı.
Kolundan tutup koltuga oturttum ve bende yanına oturdum.
"Konusalım." Dedim.
Uraz "Cidden sakin bir sekilde ve konusmak istediginde konusacagız." Dedi.
Omuz silktim.
"Sakin olacagım ve cidden konusmak istiyorum."
Uraz derin bir nefes üfledi.
"Sana tokat attıgım icin özür dilerim,beni biliyorsun sana asla kıymam. Bilerek yaptıysam adam degilim Mira,ama öyle agır cümleler kullandınki..." dedi fısıltıyla. "Hakim olamadım,ama isteyerek yapmadıgımı bil."
"Isteyerek yapmayacagını biliyorum ben zaten Uraz,kendine hakim olmayı ögreneceksin! Ögrenmeliydin! Evet ben kabul ediyordum damarına bastım,bedelinide senin o tokadınla ödedim." Dedim sogukca. "Peki ya sen Uraz? Ihanetinin bedelini ne zaman ödeyeceksin?"
Uraz elini saclarını geriye dogru cekistirdi,ama sacları öyle bir bicimliydiki bozulmadan eski halini aldı.
"Mira bak o gün nasıl oldugunu hatırlamıyorum. Ama ben hicbir zaman salak bir capkın olmadım,ben zeki capkınlardandım. Bir kadını hamile bırakacak kadar adi bir herif degilim,ve yapmam zaten! Sen bunu bilmiyorsan beni daha tanımamıssindir demek zaten. "
Birsey demek yerine sadece omuz silktim.
Konusmayacagımı anlayınca sözlerine devam etti.
"Ben bir kere asık oldum,oda sondu. Ilk ve son! Mira sen benim hem ilkim hemde sonumsun. O Gupse ile bir gecmisimiz oldu evet ama ben hafızamı yokladım,onunla görüstügüm zaman senle evlenmeden önceydi ama seni yinede tanıyordum. Sarhos olmustum baya o zaman olmus birseyler. Ama yemin ederim senle evliyken bir kadına bile bakmadım,sen benden emin degilsin suan biliyorum. Sana tek birsey diyorum Mira,sen beni tanıyamamıssın!"
Son cümleyi öyle bir söylemistiki,sol tarafım bir tuhaf olmustu.
Derin bir nefes alıp verdim.
"Tamam Uraz! Ben o testide unutuyorum o kadınıda. Bana ispat et. Sadece bir haftan var. Nasıl yaparsın nasıl edersin bilmiyorum. O cocugun senden olmadıgını,o kadınla benleyken birsey yasamadıgını ispatla bana. Sans istiyordun ya al sana sans!"

GÜZELİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin