(Nie) ~144~

382 24 56
                                    


Dobrze bez żadnego wstępu przejdę do rzeczy ,jak już wiecie książka zbliża się do końca . Zostało jeszcze 8 rozdziałów po czym koniec . Jednakże liczę że pocieszy was fakt ,że od razu zacznę kolejną książkę na ten czas mam trzy pomysły. Chcę dać wam wybór co do tego który pomysł zostanie najpierw zrealizowany .

Póki co dam wam tylko i wyłącznie jakieś szczątki tych trzech pomysłów. A po tym jak już napiszę wszystkie rozdziały ,to zapiszę tu trzy dodatkowe "rozdziały" gdzie już bardziej przybliżę wam fabułę tych książek . 

A więc:

1.  "Brak pomysły na tytuł na ten czas" (shipy :Minsung ,inne jeszcze przemyśle ,ale możecie dawać shipy jakie byście chcieli zobaczyć) , fabuła będzie się dziać w liceum ,nowy uczeń Jisung dołącza do klasy gdzie to Felix zostaje wyznaczony do oprowadzenia go po szkole ,jako słońce całej szkoły Felix z chęcią się zgadza. Sam Jisung jest szczęśliwy że to właśnie on go oprowadzi ,jego szczęście jednak nie trwa długo ,bo Felix poza oczami innych osób daje Jisungowi jasne granice. Mówiące by nie zbliżał się on ani do niego ,ani do jego grupy przyjaciół. Jisunga i Felixa bowiem łączy pewna przeszłość ,Felix jednak zrobi wszystko by nie wyszła ona na jaw. Jest gotowy z życia Jisunga zrobić większe piekło byle tylko jego własne życie zostało idealne.

Jisung nigdy się jednak nie spodziewał że pomoc przyjdzie od niego z linii wroga


2. "W mojej skórze" (shipy :Minsung, Chanbin, na inne możecie dawać pomysłu) ,historia zaczyna się w zakazanym lesie gdzie to kilkanaście lat temu żyły istoty nadprzyrodzone ,które zostały wykluczone z życia społecznego. W owym mroku kryło się coś co pewna para uznała za największy skarb ,który to przyszło im stracić przez ich największego wroga...ludzi.

Mijają lata a istoty nadprzyrodzone zaczęły wychodzić z mroku ,chowając się wśród ludzi,to tam w jednej z wiosek chowa się cała grupa istot nadprzyrodzonych (Chan,Changbin -wilkołaki,Minho-wampir,Felix-wróżka,Hyunjin-mumia,Jeongin- syrena,Seungmin- czarodziej). Próbują oni żyć zwykłym codziennym życiem ,a w tym wszystkim w ukryciu działają na rzecz istot nadprzyrodzonych jak i samych ludzi ,którzy tak jak oni często byli ignorowani przez ich własną rasę. Dzięki specjalnej linii są w stanie przechwytywać połączenia do zgłoszeń i w sytuacji gdy policja je omija ,oni działają . W ten sposób do ich grupy dołącza Jisung,którego pojawienia się zmienia wszystko ,a tajemnice sprzed kilkudziesięciu lat wychodzą wreszcie na jaw


3. "I need your "Love" (shipy Minsung, Changlix,SeungIN), jest to kontynuacja mojej innej książki What is Love ,w której to Jisung był tylko 4-letnim chłopcem,czas jednak leci a Jisung w tej książce będzie kończył 14 lat . Niezmienie jego najlepszym przyjacielem jest Minho . Co do reszty to cóż nie mogę za wiele zdradzać ,bo pewnie wielu z was tej książki nie czytało. 

No ale niech będzie dam z dwa spojlery względem kontynuacji 

Seungmin zabrał wreszcie Jeongina do Disneylandu!

A Changbin z Felixem wracają do Korei na stałe

No jak mówię jak skończę te książkę to dopracuję opisy i do ostatniej dam wam jeszcze rozpiskę kto w tej książce jest kim bo jednak jest to dosyć istotne ,bo podział jest powiedzmy że ciekawy ,tak żebyście zrozumieli ci którzy nie znają książki to dla przykładu : Chan jest ojcem Jisunga ,a Felix wujkiem Minho .

Ogólnie zachęcam do przeczytania ,bo tam jest 4-letni Jisung ,który jest kompletnie przesłodki!


No to chyba nie mam nic już do dodania

Trochę jest to chaotyczne,ale tylko chciałam wam dać znać że coś takiego się szykuję . Może to was trochę pocieszy skoro ta książka dobiega końca


Pozdrawiam

Kocham was,

Autorka aka Moon

Stopgap | MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz