Nowa książka (1/3)

281 11 4
                                    


Tytuł : 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tytuł : 

"I want your LOVE"

Opis: 

Mogli być najlepszymi przyjaciółmi ,bratnimi duszami które wydawać się by mogło ,że nikt i nic nie rozdzieli...

Ale koniec końców i tak żyli w społeczeństwie gdzie utrzymanie nawet najsilniejszej relacji jest na pograniczu z niemożliwym. Zwłaszcza gdy jeden z nich chcę się na siłę wpasować w ramę a drugi chciałbym wciąż mieć go blisko...

Bo Minho wolał należeć choćby musiał się zmienić i przy tym porzucić najbliższą mu osobę...

A Jisung chciał ,ale nie umiał się zmienić by go przy sobie zatrzymać...

/Druga cześć „What is LOVE" /


Postacie :

Bang Jisung

Jisung pomimo swojej energicznej osobowości za dziecka ,wyrasta na cichego i pełnego niepewności nastolatka. Od rozpoczęcia szkoły boryka się z wieloma problemami ,zaczynając od izolowania go przez resztę po problem z własną samooceną. A wszystko wyrządził jego kiedyś najlepszy przyjaciel. Jego obecny najlepszy przyjaciel,Lee Minho pomaga mu jednak i w sumie tylko dzięki niemu Jisungowi udaję się widzieć światło w całej ciemności ,która go otoczyła. W walce z przeciwnościami jakie Jisung napotyka w życiu codziennym pomaga mu również pisana przez niego opowieść, której to istnienie ukrywa również przed samym Minho. Bojąc się ,że gdyby starszy ją przeczytał to stracił by również i jego.


Lee Minho

Jedyny przyjaciel Jisunga, co działa w dwie strony bo i również 16-latek nie miał szczęścia do znalezienia sobie przyjaciół. Problem ten wynikł z jego dosyć specyficznej osobowości ,która to odpychała od niego wielu ludzi nim ci w ogóle by zdążyli go poznać. No i choć chłopak udawał ,że go to nie obchodzi po prawdzie boli go że nie ma więcej przyjaciół. Odkąd skończył gimnazjum liczył ,że w liceum uda mu się znaleźć paczkę znajomych ,niestety przed samym rozpoczęciem pierwszego roku trafia do szpitala przez co później niż rówieśnicy zaczyna rok szkolny. Oznaczało to ,że grupki zdążyły się utworzyć a Minho boi się ,że znowu będzie sam.Czy jednak tak będzie? A może znajdzie się ktoś kto z chęcią przyjmie go do swojego grona przyjaciół? 


Hwang Hyunjin

Dawny najlepszy przyjaciel Jisunga, który z niewiadomych nikomu przyczyn nagle staję się jego największym dręczycielem.  Co przychodziło mu z łatwością zwłaszcza gdy był najpopularniejszą osobą w szkolę ,więc nikt nie widział problemu w tym że nękał bogu ducha winnego chłopca


Kim Seungmin

Kiedyś sąsiad rodziny Bang, dzisiaj podbija rynek wydawniczy ,pisząc najlepiej sprzedające się bestsellery i który to spełnił obietnicę daną swojemu chłopakowi o zabraniu go do Disneylandu po upływie 10 lat i jednego dnia.  Jest on inspiracją Jisunga i to dzięki niemu zaczął pisać własne opowiadanie. Jest też jedyną osobą ,która wie o pasji chłopca. Wspierając go najpierw przez odległości ,jednak czy Seungmin zdecyduję się na powrót do swojego starego mieszkania ?I  do chłopca dzięki któremu jego życia obrało taki a nie inny obrót?


Bang Christopher 

Ojciec Jisunga ,który to odkąd jego syn dorósł ,zaczął w pełni działać jako producent muzyczny. Przez swoją pracę często nie ma go w domu ,przez co nie zdaję sobie sprawy z problemów z jakimi musi mierzyć się jego nastoletni syn. Sam jednak musi stawić sprawę z własnym problemem gdy to przychodzi mu pracować z pewną debiutującą piosenkarką ,której to Chan liczył że nigdy więcej nie spotka.


Seo Changbin

Wujek Jisunga,który to wraz ze swoim chłopakiem wreszcie wracają do Korei . Z początku krótki pobyt wydłuża się ,a wszystko przez zlecenie w pracy ,dzięki któremu Changbin odkrywa to co ukrył przed nim chrześniak jak i ponownie stawia go przed sytuacją z przed lat, która to myślał że nigdy nie wróci. 



Lee Felix

Chłopak Changbina jak i wujek Minho. Wrócił do Korei wraz ze swoim chłopakiem i po przedłużeniu ich pobytu nie jest zbyt zadowolony. Nie mniej gdy pewna tajemnice zaczynają wychodzić na jaw ,zaczyna on żałować całego wyjazdu. Uważając ,że mógł zapobiec tego co się wydarzyło gdy to sam postanowił uciec.


Yang Jeongin

Kiedyś nauczyciel Jisunga ,teraz próbuję odnaleźć nową drogę w życiu niczym jego chłopak Seungmin. Powrót do Seulu myślał że mu w tym pomoże . Gdyby jednak wiedział z czym się on wiązał ,nigdy nie zdecydowałby się wrócić do tego miejsca. Wolał żyć w nieświadomości ,unikając tego jakie jego decyzja pociągnęła ze sobą konsekwencje.




************************************************************

Opisy postaci dałam bardziej po to by przybliżyć fabułę jak i byście wiedzieli kto jaką tam pełni rolę ,nie są one jakieś wspaniałe i dokładne bo wiadomo jak to jest z książkami .Zazwyczaj fabuła zmienia się 1000 razy jak nie więcej ,a pomysły na postać tworzą się wraz z nowymi rozdziałami.

No ,ale tak jak mówiłam to rozpisany jeden pomysł jeszcze będą jak wiecie 2 inne . Tak więc w zależności od odbioru tych książek wybiorę jedną bądź dwie za które zabiorę się od razu . 

Stopgap | MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz