Tytuł :
W mojej skórze
Opis :
Od dawien dawna ludzie nienawidzili istot nadprzyrodzonych ,choć te uczucie nie poparte było żadnych sensownym powodem. A jedynie samym strachem . Strach przed czymś co nieznane ,jednak jaka to ironia gdy boisz się czegoś a więc sam zaczynasz krzywdzić. A istoty nadprzyrodzone tylko chciały żyć z ludźmi jak równy z równym. Nie dane to jednak im było ,wiele z nich zostało zabitych prowadząc do niemal całkowitego wyginięcia niektórych istot. Inne trafiały na aukcje a ci którzy mieli na tyle szczęścia ukrywali się w głębi "umierającego lasu". Choć tam nie byli w pełni bezpieczni.
Przez setki lat ich życie to była ciągła ucieczka ,nie posiadali niczego a jak coś posiedli to musieli liczyć się z tym ,że zostanie im to odebrane. Tak też było i w ich przypadku ,gdy to chcieli tylko pomóc a przywiązali się do kogoś ,kto został im odebrany przez nikogo innego jak ludzi.
Mogli nazywać ich potworami ,ale prawdziwym potworem był człowiek.
Wszystkie istoty żyły z tym przekonaniem i wielu pomimo upływu lat ,dalej uciekali . Inni natomiast postanowili się odważyć żyjąc w świecie ludzi ,kryjąc się wśród nich. Byli też tacy ,którzy nie dość że kryła się wśród wroga to i jeszcze mu pomagała.
Tak było z bandą Bangchana ,która to pod przykrywką zwykłej piekarni ,prowadziła organizację by pomagać istotą nadprzyrodzonym jak i ludziom ,od których odwrócił się ich własny gatunek.
Robili to od lat ,jednak nigdy by nie pomyśleli że nowo przemieniony wampir przewróci do góry nogami cały ich świat.
Postacie :
Wilkołaki (Chan,Changbin)
Mocne strony:
-siła
-wzmożone zmysły i instynkt
-lojalne wobec stada
-dobra orientacja w terenie
-szybkość
-wolniej się starzeją
Słabe strony:
CZYTASZ
Stopgap | Minsung
FanficW liceum grupka przyjaciół stworzyła zespół . Miała to być dla nich forma odstresowania się po całym tygodniu szkoły. W miarę upływu czasu jednak coraz bardziej wszyscy się w to wkręcali . Chcieli by o „Hellevator" usłyszało większe grono ludzi . Za...