Zapowiedź

29.9K 611 62
                                    



Na życie człowieka składają się jego wybory i okoliczności, w których się znajduje.

Jeśli więc zdecydujesz się zostać ze mną na dłużej i śledzić historię Maisie i Connora, będzie mi niesamowicie miło. 

Startujemy po nowym roku. 

 ~

Maisie Shepherd, trzydziestosześcioletnia ofiara przemocy domowej, zbyt długo wierzyła, że jest w stanie uratować swojego męża. Wszystko zmieniło się w momencie, gdy Deacon podniósł rękę na ich maleńką córkę.

Dziś – blisko dwa lata po ucieczce do Chicago i powrocie do swojego panieńskiego nazwiska, Maisie stara się pogodzić rolę samodzielnej mamy z pracą w jednej z największych agencji marketingowych w kraju. Niespodziewane wydarzenia, w które zostaje wplątana, pomagają jej podjąć decyzję, by udowodnić bezwzględnemu prezesowi ile, tak naprawdę, jest warta. Nie wie tylko, że nie jest jedyną osobą w firmie, która opracowuje podobny plan...

Connor Grace, dyrektor generalny Grace Media, od czterystu trzydziestu pięciu dni nie zaznał spokoju. Wszystko przez starszą od niego o osiem lat brunetkę, nieustannie przewijającą się przez jego myśli. Na początku Maisie fascynowała go jedynie fizycznie, teraz zaś dostrzega w niej swoją szansę na bezpieczną przyszłość.

Z pomocą przyjaciela przygotowuje zaskakujący schemat działania, w którym udowodni kobiecie, że nie jest tak bezduszny, za jakiego go ma. W końcu, skoro przez jego ręce przewinęły się już tysiące strategii marketingowych, to ta jedna, miłosna, nie powinna być niczym skomplikowanym, prawda?


Motywy:
- romans biurowy

- różnica wieku (ona starsza)

- samotne rodzicielstwo

- on zakochuje się pierwszy

- trudna przeszłość

- związek z milionerem 

TW:
Książka porusza tematykę przemocy domowej, zarówno tej fizycznej, jak i psychicznej. 


TikTok, Twitter:                           Instagram
                                   mordakowa_                     mordakowa_pisze                       

#strategiamiłosna




Strategia miłosnaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz