Vitovo pohled:
Uviděl jsem na gauči sedět Matyho, Dominika a.... Viki.
,,Můžu jít k vám? Celkem se nudím..." Zeptal jsem se. Domča mě probodl pohledem, Viki byla nad něčím až moc zapřemýšlená. Ale Maty kývl... Jo protože on nic neví.
Jelikož jediné místo bylo vedle Viki, která seděla vedle Domči, tak jsem si sedl k ní.
,,Co si pustíme?" Zeptá se Matyáš. Dominik vezme ovladač a pustí tam nějakou komedii.
Samozřejmě že moji fake rodiče se u toho smějou jak dementi. Ale jako jo... Není to špatný.
Najednou ale ucítím něco na mé hrudi. Viki usla. Opatrně ji podržm aby nespadla.
Nenápadně se kouknu na její kotník... Má ho celý červený... To jsem udělal já?!
,,Spí?" Zeptá se Maty. Já jen kývnu a zvednu ji nohy které dám na Domču... Ten nevypadá zrovna nadšeně. Maty po ní ještě hodí deku. Ještě tak hodinu se díváme na televizi... Už je fakt celkem pozdě....
Maty ke konci té komedie, nemluví o ničem jiném než že Káju přetrhne, že je nevychovaná, že ji vrátí do děcáku... No ještě že Viki spí...
Vtom ale ucítím že z mé hrudi něco zmizí. Maty pomalu bere Viki do náruče a opatrně ji přenese do pokoje.
Já se musim chytnout za hlavu, protože Maty opět nezklamal a málem zakopnul na rovné podlaze i s Viki. Ještě že ho Dominik přidržel...
Když jí nějakým zázrakem přenesl do pokoje živou, položil jí na postel. Ještě předtím ji pohladil, ale zastavil se...
,,Je úplně horká." Řekne Maty a přikládá jí ruku na čelo.
,,Cože?" Zeptám se a též jí tam přiložím ruku.
,, Kotě, máme teploměr?" Zeptá se Maty a otočí se na Domču.
,,Rozkousal nám ho pes." Řekne....
,,My nemáme psa." Odpovím. Já to radši nekomentuju fakt ne.
,,Tak v tom případě teploměr máme." Kyvné Dominik. Vtom se ale celým bytem rozezní zvonek. Všichni tři se lekneme, a Viki se začne třást. Já ji jen pohladím.
,,Zajděte tam, já tu s ní na chvíli budu. Ale potom Domčo vem ten teploměr." Řeknu, oni jen kývnou a odejdou z pokoje. Já si dřepnu na tu postel a pozoruji ji.
Když se trochu zaposloucham do hlasů z chodby... Uslyším slovenštinu???? Teď to ale nebudu řešit...
Furt se klepe, hodím po ní ještě moji mikinu...
Matyho pohled:
Otevřu dveře a v nich stojí Kája a Sam.
Podívám se na Káju.„Ulila se ze školy, byla venku s klukama, podcenila tvoje slova, schytala krevní rány a pár děl do obličeje a břicha, byla zachráněna Samem, uvědomila si co provedla, vrátila se domů, přišla se omluvit, přestala být arogantní"
„Polepšila jsi se"
„Vaše dcera"
„Je ahoj Same" Řekne Domča, který se objeví za mnou
„Kotě, už jsi našel ten teploměr?"
„Jo, mám ho tady" Zvedne ke mě ruku
„Co se stalo?" Zeptá se Kája
„Viki je úplně teplá"
„Můžu za to já" Řekne sklesle
„Prečo by si mala?" Zeptá se Sam
ČTEŠ
Mattemovi děti🥹💅🏻
HumorDvě naprosto normální holky s bráchou Vitou, Maminkou Mattemíčkem a tatínkem Dejzříčkem🤣___________________________________________ Nečekejte nějaký skvost. Tato kniha vznikla pouze na základě toho že se v tento den(27.12.2023) poznali dvě holky, z...